Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.LaBelleParis 193 #242 (DL)  2.RCmom 185 #15 (DL)  3.apesandmonkeys 161 #285 (DL)  4.MelodyMouse 123 #36 (DL)  5.2princessdad 110 #65 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
231.3 #1414 DL Qual #1133 11-12-11 12:32PM
****RAK winner*** Sammyjojolovestigger... Email me your info or if you're going to be in the park next weekend we can meet up. Thanks again! *fat cat not included in RAK..

YAY!!! I just texted her! Hopefully she responds soon!!! Congrats Friend! - Armenda  1116.3 #107 11-12-11 12:46PM Like(2)  Reply
thanks for texting me! you Rick Armenda!!! - SammyJo  348.7 #560 11-12-11 1:56PM
I meant you rock! - SammyJo  348.7 #560 11-12-11 1:56PM
hahaha!! no problem! - Armenda  1116.3 #107 11-12-11 2:00PM
Haha its my cats twin again! Congrats! And.cute cat :) - NeverlandTink  422.1 #427 11-12-11 12:48PM Like(1)  Reply
Aw it looks like my cat =^__^= so cute. Congrats sammyjolovestigger - CMWalker  341.4 #576 11-12-11 10:22PM Like(1)  Reply
Congrats! Love the kitty. He looks just like my cat, Mickey. - smfdwife  42.3 #4434 11-13-11 12:42AM Like(1)  Reply
Congrats to the winner! - Sallyskellington  200.7 #1812 11-12-11 12:40PM Like  Reply
Thanks!!!! :) I'll wait for her response :) - LolatheSlush  231.3 #1414 11-12-11 1:47PM Like  Reply
Yay!! so awesome! thank you!! will text you in a bit omw home - SammyJo  348.7 #560 11-12-11 1:49PM
idk how to contact you my email is my user name @ yahoo.com - SammyJo  348.7 #560 11-12-11 1:54PM
I can meet you in park in the am on sat or all day on sunday - SammyJo  348.7 #560 11-12-11 2:51PM
Congrats to the winner! And your cat is to cute lol - akeleh  293.5 #813 11-12-11 1:48PM Like  Reply
Congrats - Chumash28  909.3 #146 11-12-11 2:02PM Like  Reply
Congrats ! - MarcoInTheAz  1077.3 #117 11-12-11 2:03PM Like  Reply
Congrats. Very cute kitty. - acesmagic  122.2 #2928 11-12-11 3:04PM Like  Reply
trying to reach you :) you don't have the text set up :( - SammyJo  348.7 #560 11-12-11 3:56PM Like  Reply
How do I set it up? I'm new to this :-) - LolatheSlush  231.3 #1414 11-12-11 8:35PM Like  Reply
Okay try it now :) - LolatheSlush  231.3 #1414 11-12-11 8:39PM Like  Reply
I just tried it :) - SammyJo  348.7 #560 11-12-11 9:03PM
Meow~ - MayBie  1885.6 #59 11-12-11 9:07PM Like  Reply
No way! You won! - MagicFeather  79.6 #3585 11-12-11 9:09PM Like  Reply
Congrats!!!! Omg the kitty is so adorable!!!!! - ILoveMySickBoys  294.1 #803 11-12-11 10:19PM Like  Reply
So to everyone who has my cats twin... Is your cat mean? Mine is a total jerk to strangers, I call him our attack cat... Just curious if y'all had the same issues... - LolatheSlush  231.3 #1414 11-13-11 10:31PM Like  Reply