Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.HARR_E 141 #79 (DL)  2.jacdanfan 125 #7 (DL)  3.2princessdad 106 #50 (DL)  4.goofygal 101 #9 (DL)  5.poppinspenguin 78 #1418 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
The Hub
Navigate to other Lands of the Lounge by pressing Search above.
526.3 #335 DL Qual #203 11-28-11 3:33PM
~~ Boo's comment about wanting a ring for Christmas made me smile. Please share your engagement stories in this post! ~~
Ok you asked! First I love to sleep,that said... David got up first every morning and he would ask me to marry him every morning. This went on for weeks so finally I yelled "OK, I'll marry you, now shut up and let me sleep!!!!!" that day I went out and got a dress. That's how I said yes. True story...swear! - SueBayou   2019.4 #56 11-28-11 3:42PM Like(7)  Reply
Lol! Too funny :) - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 3:44PM
are you serious how come I had no idea of this! - BooEve123  800.9 #191 11-28-11 3:44PM
Swear to god its true. You are always jumping around Boo. We never get to be serious. Lol - SueBayou  2019.4 #56 11-28-11 3:46PM
Hehehe I like this.... Like fine I'll marry you if you let me go to sleep!!!! :0 - vikkimus  198.9 #36 11-28-11 3:49PM
Yep! And been married 23 years. - SueBayou  2019.4 #56 11-28-11 3:52PM
I forgot for a moment that your hubby was a Dave and I freaked thinking it was banana Dave - Plumiegirl  7817.4 #3 11-28-11 3:55PM
Plumie πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - SueBayou  2019.4 #56 11-28-11 4:01PM
Wow!! Love this story Sue! Lol thanks for sharing! You're just an amazing women, he knew eventually you'll say yes! - MarshaMouse  3936.7 #24 11-28-11 5:20PM
Lol I was confused I thought she meant banana Dave too. - Deltachiq  1221.1 #104 11-28-11 5:24PM
That's hilarious! - dlmickeymouseCM  2404.5 #44 11-28-11 5:49PM
@plumie hahahπŸ˜‚πŸ˜‚ me too. I was like I didn't know they were married.. Bit that's a funny story sue. - NeverlandTink  422.5 #442 11-28-11 6:11PM
There. Changed it to David. Lol You some funny people. - SueBayou  2019.4 #56 11-28-11 6:18PM
Aw that's a cute story! - Jillian  767.1 #201 11-28-11 6:45PM
OMG see so much fun.! It was a beautiful chilly starry night and my boyfriend and I were walking through my most favorite place on earth Disneyland. We were sitting together and had outstanding front row seats to watch the fire works. As always the fire works were magical....but then I noticed that the end of the show was different... Tinker bell flew down to the ground from onto of the matterhorn and walked up to Beau and I and escorted us to the front of the castle, then some man got on the loud speaker and said ladies and gentleman I now present you with our main act of the evening Mr. Beau! Then it started to snow and he got down on his knee and birds flew into the sky and the stars glittered. Then he said how super cool I was, and I started to cry because I am a sap and then BAM! We were engaged, we got into Cinderella's horse drawn carriage and then rode to the main entrance. Then we bought a vinylmation. and we lived happily ever after:)Β  - BooEve123   800.9 #191 11-28-11 3:40PM Like(6)  Reply
Aw, cute :) - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 3:42PM
I wish I did not have such a wild imagination >. - BooEve123  800.9 #191 11-28-11 3:43PM
Holy crap, your gonna be disappointed! Lol - SueBayou  2019.4 #56 11-28-11 3:43PM
LMBO @Sue no wonder he hasnt asked my expectations are way to high hahaha - BooEve123  800.9 #191 11-28-11 3:45PM
Lol, yeah, sometimes creativity and imagination can leave you disappointed with real life. - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 3:47PM
Lol I ❀❀ your imagination!! Luvya!! - MarshaMouse  3936.7 #24 11-28-11 4:31PM
So cute! :) - dlmickeymouseCM  2404.5 #44 11-28-11 5:48PM
Boo the reality is he will propose in game, and you will have your wedding in game. I shall attend as a panda. - chris.  2510.4 #41 11-28-11 5:58PM
LMAO..... a in game wedding sounds amazing! We did spend New years eve in Orgrimmar one year LOL watched the fireworks and all :-P - BooEve123  800.9 #191 11-28-11 6:01PM
Hahaha does he MW? - NeverlandTink  422.5 #442 11-28-11 6:08PM
WoW....oye... - Squirtortue  311.1 #734 1-21-12 4:19PM
My ex asked me one valentines evening before going to sleep. Then he was caught cheating. So I quickly showed him the door and made him leave everything my name was on. he left with only his clothes. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - KissDclown   1089.3 #133 11-28-11 3:51PM Like(1)  Reply
I would of kept the clothes... ;) - vikkimus  198.9 #36 11-28-11 3:52PM
Yikes. I'm sorry you had to go through that. It probably made you a stronger person, though, and it's good you found out before the wedding. - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 3:53PM
:( Good for you hun. I have a ZERO tolerance for cheaters. You are pretty and amazing personality another man will appreciate that! You are kind to let him leave with the clothes on I would kick him out of the house naky! - BooEve123  800.9 #191 11-28-11 3:53PM
True, vikkimus. You could send them to a consignment store and make money, lol. - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 3:54PM
When I left my ex boyfriend after he cheated I took all his clothes and all the towels(very important) and put them in the shower turned on water and added a bag of flour. Ya, don't mess with a Kelly!!! - SueBayou  2019.4 #56 11-28-11 3:57PM
Lmbo sue!!!! Thats great!!!! - vikkimus  198.9 #36 11-28-11 3:59PM
Haha I'm very thankful to not be with him. I didn't want to deal with his clothes. But I kept his Dodge Charger (along with my car) and the motorcycle. Kept the tv and all his movies. Ended up being talked into giving the tv and DVDs back by my family (curse them). It did make me stronger. It sent me back to nursing school and I'm doing well in life. He tried to friend me on fb last month (idiot) so I peeked at his page. He is still the same. Broke as ever and with more bastard children (and I mean that as the actual term) and I blocked him lol - KissDclown  1089.3 #133 11-28-11 4:07PM
I also got some awesome crystal and china out of it too haha needless to say the whole house was mine except those few items πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - KissDclown  1089.3 #133 11-28-11 4:09PM
@KissDaClown I so can relate and it too was a catalyst for my nursing career - Plumiegirl  7817.4 #3 11-28-11 7:44PM
Really Plumie? We should talk some day. - KissDclown  1089.3 #133 11-28-11 9:48PM
My hubby proposed before his first deployment. We were sitting in the couch, he looked at me and said, we should get married, what do you think? I said sure. Very romanticπŸ˜‰ Called our friends an family, hit Vegas with everyone and haven't looked back😊 - Ladystrac   451.9 #409 11-28-11 5:22PM Like(1)  Reply
Exciting and romantic! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 6:12PM
I don't care where he proposes, just as long as he does. - MagicalCaprice   480.7 #376 11-28-11 5:27PM Like(1)  Reply
That's the right attitude :) - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 6:12PM
Hubby proposed on Christmas. We had opened all the presents and were cleaning up to head over to my mom's house. I went to the restroom and when I came back into the living room our cat was playing under the tree with something. He asked me to get what the cat was playing with in case it was trash because he didn't want another mess to clean up. I picked up the box the cat was playing with and turned around to hubby on his knee. He then took the box out of my hand and proposed 😊 - LBChica   2008.5 #57 11-28-11 5:57PM Like(1)  Reply
Awwwwww πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ - MrBlue  232.3 #1436 11-28-11 5:59PM
Aw, so cute! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 6:06PM
LBC, did you see my response on your "The Party" post? I think I'm the only other MWer who remembers them, lol. - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 6:08PM
No I didn't, I'll take a look - LBChica  2008.5 #57 11-28-11 6:22PM
My husband proposed while we were watching Merry Christmas, Charlie Brown in 2008.Β  He waited to ask until I had a mouthful of nachos, lol.Β  It was perfect :)Β  He was planning on asking me in front of the castle at DL until I made a big deal about how I wouldn't want him to do anything like that, lol.Β  Little did I know that's what he was actually planning! - Spoonful_O_Sugar   526.3 #335 11-28-11 3:36PM Like  Reply
awww you must love that movie now:) - BooEve123  800.9 #191 11-28-11 3:43PM
It's always been special for me--that's why he waited until it was on :) But now it's extra special! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 3:46PM
Awww that's sweet! - KissDclown  1089.3 #133 11-28-11 4:10PM
We went down to WDW for the weekend and we were catching up on our pics the last day. The MK closed early so we were taking one last castle pic and he told me to stand still while he went to talk to the cm taking our pics. She started smiling really big and he walked back to me. He got down on one knee and pulled out the ring and asked me to marry him. I said yes of course... The CM was crying :) - vikkimus   198.9 #36 11-28-11 3:39PM Like  Reply
How special! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 3:43PM
omg - BooEve123  800.9 #191 11-28-11 3:44PM
I liked it ;) - vikkimus  198.9 #36 11-28-11 3:46PM
Aww. I hate you! (just kidding) - SueBayou  2019.4 #56 11-28-11 3:50PM
Lol sue :o - vikkimus  198.9 #36 11-28-11 3:54PM
You made me cry! πŸ˜‚πŸ˜‚ - KissDclown  1089.3 #133 11-28-11 4:15PM
Aww sweet! - CherryTreeLane  459.1 #400 11-28-11 5:19PM
That it so amazing! - dlmickeymouseCM  2404.5 #44 11-28-11 5:54PM
Mine said he would never propose in holiday cuz to predictable. Valentines he proposed at DL in front of castle. And an extra suprise- my mom had already booked the rose court court garden at DL hotel when we were there few weeks before at a bridal show. - dvcfam4   113.2 #3159 11-28-11 3:40PM Like  Reply
Wow! Double surprise! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 3:42PM
McDonalds drive thru. That's all I remember. - HotDiggityDogDaddy   1113.1 #127 11-28-11 3:43PM Like  Reply
Lol. - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 3:45PM
Haha not even funny my fiancΓ©e parents got engaged in the jack inthe box drive thru lol - Kittymeowmeow  271.3 #1017 11-28-11 3:47PM
Hope she got a free meal!!! - vikkimus  198.9 #36 11-28-11 3:49PM
I had a mouthful of Taco Bell nachos, but I was at home, lol. - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 3:50PM
or at least a happy meal toy! - BooEve123  800.9 #191 11-28-11 3:50PM
ok..went out on a date to Red Lobster as we were leaving he opened the door for(which he still does..sometimes) and as I was getting in the car he said would you marry me and then slammed the door in my face!! when he came around to his side and open the door I was dumbfounded and said yes that if I heard you right and he just laughed! - dawna   290.0 #854 11-28-11 4:02PM Like  Reply
Lol, glad you had a sense of humor about it! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 4:09PM
I think the first time I proposed was with a green VW Beetle toy car. It was her fav car at the time. I remember buying the ring with her sister and being so nervous about asking that I dropped the bag while walking in the mall. - HotDiggityDogDaddy   1113.1 #127 11-28-11 4:05PM Like  Reply
awww see I love a guy perspective on this all :) - BooEve123  800.9 #191 11-28-11 4:08PM
aw! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 4:08PM
You should hear about how they met. Its so sweet and made me tear up πŸ˜„ - KissDclown  1089.3 #133 11-28-11 4:17PM
Now I want to hear that story, lol. - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 4:30PM
Very sweet. I'm sure having her favorite car helped - dlmickeymouseCM  2404.5 #44 11-28-11 5:56PM
My husband proposed at home he put rose peddles on the floor leading towards the kitchen where he had ordered Olive garden food (cause he can't cook lol) and put it all in plates and he got rid of the (Evidence) had 2 dozen 🌹roses on the center table and candles lid,and table set so when I walked in the house first thing I saw was the peddles on the floor and him on his knees and asked if I'd marry him. πŸ’ - Jackie211   472.7 #385 11-28-11 4:31PM Like  Reply
Aw, how romantic! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 4:33PM
That's so romantic! - dlmickeymouseCM  2404.5 #44 11-28-11 5:57PM
We had gotten a room for our anniversary and he knew I liked to Open up all the drawers and cabinets and inspect everything whenever we are at a hotel so while I was in the bathroom snooping he hid the ring in one of the drawers in the room for me to find! - kinglv17   66.1 #3912 11-28-11 4:32PM Like  Reply
That's really funny! How crafty of him! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 4:33PM
Yeah he is it's was a creative surprise - kinglv17  66.1 #3912 11-28-11 6:01PM
I was the night manager at a Wendy's. Mr πŸ’™ came in during Dinner rush and proposed in front of everyone! I said Yes we were married in Vegas three days later! - Mrsblue   692.9 #227 11-28-11 4:36PM Like  Reply
Aw, how sweet! We thought about eloping! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 4:41PM
LOVE THIS! - BooEve123  800.9 #191 11-28-11 4:42PM
😍😍😍 I Love You πŸ’™πŸ’™ - MrBlue  232.3 #1436 11-28-11 6:02PM
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ’‘ - LBChica  2008.5 #57 11-28-11 6:03PM
In front of the castle this past September. Barf. - tina   1154.8 #116 11-28-11 4:42PM Like  Reply
Yuck. I'm sorry. - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 4:55PM
Ooh, doesn't sound too good. Sorry to hear that - dlmickeymouseCM  2404.5 #44 11-28-11 5:58PM
I proposed to Darth Maul at Jedi Academy. He said no because I bought the wrong flavored ring pop - Starr   550.3 #308 11-28-11 4:45PM Like  Reply
That's funny! My now-husband proposed to Cruella in DCA. It was pretty funny--you could tell the CM was caught off guard. - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 4:48PM
My husband re-proposed last year in the garden of the Bellagio. We were there celebrating our 17 year anniversary. He hit his knee, took my hand, asked me if I would still his wife and put a brand new diamond ring on my finger. I about had a heart attack. I had no idea he had this planned. You see, I lost my wedding band after we were married. Being a young struggling family we never replaced it, Until that magical moment! ❀ - macmom   153.8 #2496 11-28-11 5:11PM Like  Reply
Aww love this. - CherryTreeLane  459.1 #400 11-28-11 5:20PM
Excuse me, could you have your hubby text MY hubby? - SueBayou  2019.4 #56 11-28-11 5:21PM
That's soooo sweeeet - SueBayou  2019.4 #56 11-28-11 5:21PM
@Sue lol!πŸ˜‚ - dlmickeymouseCM  2404.5 #44 11-28-11 5:59PM
Very sweet :) - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 6:43PM
My husband had planned an outing with friends to go to the city. We ended up at the Marine Headlands overlooking the Golden Gate. We got out of the car and starting looking out at the bridge. He dropped down on his knee and proposed. And all I could ask is if my dad had given the ok. I don't think I ever actually said yes. Our wedding invite was a picture of us where he proposed. - CherryTreeLane   459.1 #400 11-28-11 5:18PM Like  Reply
It's so beautiful out there! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 11-28-11 6:43PM
Yes, it is :) - CherryTreeLane  459.1 #400 11-28-11 6:53PM
We have been together 38 yrs and married 36. He never really "proposed" it was just a given. He didn't want to get married until he was 35 (12 yrs down the road)! So I broke up with him. A month later got back together but were engaged 1 1/2 yr. Had to wait for Presidents Day sale to get my ring so we could save 33%!! This said he is my Prince. Doesn't give me flowers but I have been given lots of sparkly stuff and am lucky to have beautiful homes. Most important we are each others soul mates. Love him dearly. - sewgirl   342.6 #606 11-28-11 7:14PM Like  Reply
My husband proposed to me 6 Thanksgivings ago. We were at his Grandparents house and we shared the wish bone. Of course I won, having the bigger half. I closed my eyes to make my wish... Opened them up and he was on his knee. Ask me to marry him & the rest is history. We celebrated our 4th wedding Anniversairy this last Thanksgiving. - michmyers85   32.1 #5080 11-28-11 7:54PM Like  Reply
My husband proposed at midnight on new years eve on the 103rd floor of the stratosphere in Vegas. We went to this party thing that was all you could drink. I knew something was up when my cranberry vodka switched to plain cranberry half way through. It was beautiful - fireworks all around us and all Along the stip - DLlovingMommy27   238.0 #1364 11-28-11 7:58PM Like  Reply
:) Happy stories! - Spoonful_O_Sugar   526.3 #335 1-21-12 2:08PM Like  Reply
We met on MW. - MagicalCaprice   480.7 #376 1-21-12 2:09PM Like  Reply
Yeah, we know, lol! - Spoonful_O_Sugar  526.3 #335 1-21-12 2:10PM
Jus sayin' - MagicalCaprice  480.7 #376 1-21-12 2:12PM
and it was magical - PinkElephants  745.4 #210 1-21-12 4:35PM
The really short version: We decided to get married after six days of dating. (Yes, days.) He formally asked me while sitting in his car overlooking the Golden Gate Bridge. We got the engagement ring a few weeks later, along with the wedding rings. We got married eight months later, and that was nearly six years ago. - robin_sparkles   293.8 #831 1-21-12 4:27PM Like  Reply
I didn't ask like I probably should have, but hey she said yes and we've been married 6 yrs going on 7. - Cricket   224.4 #1536 1-21-12 4:40PM Like  Reply