Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.LaBelleParis 185 #240 (DL)  2.RCmom 183 #15 (DL)  3.apesandmonkeys 163 #279 (DL)  4.MelodyMouse 123 #36 (DL)  5.2princessdad 110 #65 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
331.5 #614 DL Qual #753 1-1-12 1:12AM
MinnieNurse on channel 7 tonight "LIVE" from disneyland. Happy new year.

Awesome! Happy New Year! - Disneycrazymom  127.5 #2840 1-1-12 1:13AM Like  Reply
Very cool. - Minnique  573.9 #266 1-1-12 1:13AM Like  Reply
Congrats! You represent well! - MelodyMouse  2526.0 #36 1-1-12 1:13AM Like  Reply
I saw you! Yea another famous person. Gonna hire a plaid now? - SUUZinOC  1031.4 #126 1-1-12 1:13AM Like  Reply
I will look into that on my next trip ;) - MinnieNurse  331.5 #614 1-1-12 1:56AM
Cool happy new year - lilo84  374.5 #497 1-1-12 1:13AM Like  Reply
OMG I know a famous person!!!!!  - iamdugsmaster  878.3 #151 1-1-12 1:13AM Like  Reply
You can say you knew me first. Lol - MinnieNurse  331.5 #614 1-1-12 1:57AM
How neat! Happy New Years! - disneykimmi  117.0 #3029 1-1-12 1:14AM Like  Reply
******What a way to start the Year! Awesome!πŸ˜ƒ - MadameLeota  1424.2 #77 1-1-12 1:15AM Like  Reply
Hahaha I saw you. - kristian  1978.0 #51 1-1-12 1:15AM Like  Reply
That's awesome! πŸŽ‰Happy New Year!πŸŽ‰ - LMAO-Asturi  173.2 #2158 1-1-12 1:15AM Like  Reply
Wow!! Congrats! Soooo cool! Happy New πŸŽ‰πŸŽˆπŸŽ‰πŸŽˆYear and Disney Cheers for 2012! - bugsmom1208  216.3 #1600 1-1-12 1:16AM Like  Reply
how fun... - Plumiegirl  6774.2 #3 1-1-12 1:16AM Like  Reply
Omg that is awesome :) - Jillian  766.7 #183 1-1-12 1:17AM Like  Reply
How cool is that! - donnievegas  1131.4 #106 1-1-12 1:17AM Like  Reply
BTW - did you buy or make your hat? My sister sent me a pic of a similar one and am trying to replicate it. - bugsmom1208  216.3 #1600 1-1-12 1:18AM Like  Reply
I saw you! I recognized your hat πŸ˜„ - YoungDisney  369.0 #511 1-1-12 1:19AM Like  Reply
We saw you too. So cool. πŸ˜ƒ - Sandcar13  1365.4 #83 1-1-12 1:25AM Like  Reply
Haha that's awesome! - sarahpie  275.3 #938 1-1-12 1:40AM Like  Reply
Lol how awesome - mamadisney3  249.1 #1193 1-1-12 1:45AM Like  Reply