Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.MelodyMouse 261.9 #16 (DL)  2.Winnie111286 131.11 #27 (DL)  3.jacdanfan 114.16 #4 (DL)  4.goofygal 98.82 #6 (DL)  5.MadameLeota 76.17 #41 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Real-Time
This Land is reserved for people at the parks only.
767.1 #221 DL Qual #192 3-16-12 9:48PM
Carousel meet up!! VfxGenie was to lazy to post the pic. Check in!!
Thanks Jillian for posting the pic, yes I got a little lazy...I owe you a Black pearl. Thanks to everyone that showed up, it was great to meet new MWers and say hi to MW friends. Also thanks to everyone that was at Electronica with me dancing our butts off. Great times tonight. - VfxGenie   1550.6 #98 3-17-12 1:23AM Like(5)  Reply
Good times seeing you get buck wild with those youngins at elecTRONica. Yeah, I said it! - Jacqueline  580.0 #329 3-17-12 3:34AM
Yeah...well those youngins were -Comment deleted by MouseWait(there are kids here!)- So yeah. In the words of Judy....SUCIA! SUCIA! SUCIA! - VfxGenie  1550.6 #98 3-17-12 10:18AM
I like Marsha's pose. - maxinerenton   422.7 #481 3-16-12 10:04PM Like(2)  Reply
Ditto :-) - uscdisneyteacher  7537.0 #7 3-16-12 10:11PM
Ya she was being silly - HanLostLeia  1098.3 #152 3-16-12 11:04PM
Ay caramba Masha! - CptKirk  766.3 #222 3-16-12 11:11PM
😁 I'm sexy and I know it - MarshaMouse  4432.3 #23 3-16-12 11:19PM
I'm next to Marsha!! :) - iPoca.  916.9 #181 3-16-12 11:31PM
Girl look at dat body! 😜😂 - AshleyLynn22  791.2 #212 3-16-12 11:46PM
Hand on the hip - check! - Jacqueline  580.0 #329 3-17-12 3:35AM
She used to be a cheerleader I bet lol - PrinceTeaJack  923.7 #179 3-17-12 10:19AM
Middle red shirt. - ScarfGirl   638.6 #291 3-16-12 9:50PM Like  Reply
Me Second in from the left first row with my son! Awesomeness - RickChavez  3516.8 #37 3-16-12 9:51PM
I so wish I was wasn't still stuck on pirates Bummer :( great pic everyone ! - DisneyByMarco   1331.0 #113 3-16-12 9:52PM Like  Reply
Still? - Minnis2Society  369.9 #574 3-16-12 10:05PM
Next to scarfy girly - Jillian   767.1 #221 3-16-12 9:52PM Like  Reply
Present with my sister and two lil brothers! - JazzSingingMermaid   338.6 #661 3-16-12 9:52PM Like  Reply
It was nice meeting you. It was hard to chat because Emilie was so tired.. - LizO  471.1 #424 3-17-12 1:27AM
White jacket... - MarshaMouse   4432.3 #23 3-16-12 9:55PM Like  Reply
Dang you lookin all feisty woman! :) - madsdad  1868.1 #77 3-16-12 10:43PM
Hi all!! Miss ya! - Deltachiq   1228.0 #126 3-16-12 9:58PM Like  Reply
I'm planking in the back. - CptKirk   766.3 #222 3-16-12 10:01PM Like  Reply
Is that you in the back pretending you're with your bf Jeremy Lin? - Starr  550.3 #347 3-16-12 10:02PM
I though you got ban... trollolol - CptKirk  766.3 #222 3-16-12 10:18PM
i was not! you giant jerk - Starr  550.3 #347 3-16-12 10:40PM
Lol - VfxGenie  1550.6 #98 3-16-12 11:07PM
So there!! - HanLostLeia   1098.3 #152 3-16-12 10:10PM Like  Reply
Where's Alex? - Romec123aKaSmartyPants  697.4 #254 3-16-12 10:35PM
She's by iPocahontas - HanLostLeia  1098.3 #152 3-16-12 11:57PM
Left! - Mr. Fredrickson   120.4 #3124 3-16-12 10:11PM Like  Reply
I'm behind the goofy hat! - Hair_Today_Gaston_Tomorrow   200.0 #1915 3-16-12 10:11PM Like  Reply
I'm behind Marsha! - Ain1derland   334.9 #674 3-16-12 10:14PM Like  Reply
I'm behind you! - mine_mine_mine  44.4 #4726 3-17-12 1:49AM
In the back behind my hubby. Middle next to vfxgenie - dvcfam4   113.2 #3272 3-16-12 10:19PM Like  Reply
Awwww...I'm soooo sad I missed this!!! I hope whom ever rode Jingles made me proud!!! - caramiapoohAKAface   3839.9 #30 3-16-12 10:29PM Like  Reply
It was me and I sure did I'll post a pic in a bit - HanLostLeia  1098.3 #152 3-16-12 11:59PM
Drat I wanted to go too! - ATankNamedFrank   317.8 #754 3-16-12 10:32PM Like  Reply
Great pic!!! - SueBayou   2019.6 #68 3-16-12 10:42PM Like  Reply
Looks like a fun group! - madsdad   1868.1 #77 3-16-12 10:43PM Like  Reply
Coolness indeed :-) - uscdisneyteacher   7537.0 #7 3-16-12 10:57PM Like  Reply
I was there, 6 minutes later lol - SylSnowWhite   310.1 #793 3-16-12 11:10PM Like  Reply
I spy me and my Emilie. =) - LizO   471.1 #424 3-16-12 11:18PM Like  Reply
I see you Yay! - donnievegas  1132.6 #145 3-16-12 11:21PM
Great time hanging out with you two lovely ladies - HanLostLeia  1098.3 #152 3-16-12 11:58PM
Wish I was there! - AshleyLynn22   791.2 #212 3-16-12 11:28PM Like  Reply
You are there in Spirit. - VfxGenie  1550.6 #98 3-17-12 3:22PM
First one under the doorway with the red sweater. Pshh. Y'all know who I am. - kristian   1992.1 #70 3-16-12 11:31PM Like  Reply
...seriously? - ladylikesdisney  945.0 #178 3-16-12 11:36PM
This guy... - LaTruce  2264.7 #57 3-16-12 11:39PM
Hahaha yes seriously Jess. - kristian  1992.1 #70 3-16-12 11:41PM
Are you drunk? You're being obnoxious lol - ladylikesdisney  945.0 #178 3-16-12 11:42PM
You're obnoxious. - kristian  1992.1 #70 3-16-12 11:46PM
K - ladylikesdisney  945.0 #178 3-16-12 11:52PM
J - kristian  1992.1 #70 3-17-12 12:01AM
I - Villescas8  601.0 #314 3-17-12 12:03AM
I wish I was present. Looks fun with fun people!
- LaTruce   2264.7 #57 3-16-12 11:39PM Like  Reply
I wish you were present also buddy. - kristian  1992.1 #70 3-17-12 12:07AM
Oh, I know you wish I was present... be careful what you wish for, cuzzo - LaTruce  2264.7 #57 3-17-12 12:18AM
I wanna meet you. I hear crazy stories. - Jillian  767.1 #221 3-17-12 12:20AM
The button is broken - ScarfGirl  638.6 #291 3-17-12 12:21AM
Great turn out - Chumash28   1082.4 #155 3-17-12 1:28AM Like  Reply
I loved meeting you guy's hope we can do it again on April 1st I'm going is my birthday and I will love to see all of you guy's again! - mine_mine_mine   44.4 #4726 3-17-12 1:53AM Like  Reply
Will this be an April fools meetup?? Lol - RickChavez  3516.8 #37 3-17-12 1:58AM
Is not a joke! Is for real my birthday is that day! I know is silly but yes I will be there! - mine_mine_mine  44.4 #4726 3-17-12 2:04AM
We could name it like that an april fools meetup! Thaks RickChavez that's a cool idea - mine_mine_mine  44.4 #4726 3-17-12 2:07AM
Not only can I take pics. I can also name meet ups ;) lol - RickChavez  3516.8 #37 3-17-12 2:08AM
It was nice meeting you too. ;) - LizO  471.1 #424 3-17-12 10:54AM
What a great picture! - Pixieliz   310.9 #784 3-17-12 3:19AM Like  Reply
Present, kneeling in front of marshamouse and iPocahontas. I don't do attractions that spin, but thanks to VfxGenie for hosting :P - Jacqueline   580.0 #329 3-17-12 3:33AM Like  Reply
You spin me right round baby right round like a record baby right right round round - madsdad  1868.1 #77 3-17-12 10:26AM
Watch out here I come! - bobapetebot  135.5 #2870 3-17-12 10:33AM