Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.MelodyMouse 513.44 #14 (DL)  2.Winnie111286 135.75 #21 (DL)  3.toystory3 119.55 #21 (DL)  4.quote 95.24 #0 (DL)  5.BAMBAM 92.83 #0 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
288.4 #935 DL Qual #809 6-6-12 12:57AM
yay for crustle! going to miss you!! :(
Gonna miss ya Crustle! Good job on those stickers SleepyTortuga!!! Everyone was like,"Wait a minute, that's you Crustle!!! It's exactly like you!!!" You're really good! - rbeezy   703.0 #256 6-6-12 1:06AM Like  Reply
lol thanks. If anyone wants any sticker of anything don't hesitate to ask. But yes, I was quite happy how it came out. Made a lil crustle :D - SleepyTortuga  288.4 #935 6-6-12 10:39AM
AGHHH! I love these stickers! Lol Please don't leave Crusty!! :[ You're small enough, someone just throw her over your shoulder and take her home haha - MEHlanie_Mouse   1116.0 #151 6-6-12 1:06AM Like  Reply
HAHAHAHA Those are so cool!! - TheNewTrent   749.0 #234 6-6-12 1:07AM Like  Reply
That sticker is so cute. - Miss_E_Mouse   1433.5 #106 6-6-12 1:07AM Like  Reply
stucker?? Lmao - MEHlanie_Mouse  1116.0 #151 6-6-12 1:08AM
Agreed! great job on the decal! - LaTruce  2264.7 #61 6-6-12 1:12PM
Glad you made it out there to catch her sleepy. Those came out great. You guys are going to make me tear up - LoneRAYnger   4261.4 #28 6-6-12 1:09AM Like  Reply
Me too! So happy I got to be there :) Missed ya though! - SleepyTortuga  288.4 #935 6-6-12 3:57AM
i never got the chance to meet you, but admired your beautiful photography :)  - MaidMiriam   308.0 #819 6-6-12 1:21AM Like  Reply
Crustle...I will miss you dearly. I'm sorry I couldn't make it out for your last Disney adventures. I hope to see you again. z=\ - kristian   1992.1 #72 6-6-12 1:23AM Like  Reply
THANK YOU SO MUCH for these!!! they are sooo cool and OMG ... I dont know, I have no words for how amazingly awesome they are! thank you! I cannot wait to come back and get to really hang out with you! I'm so glad I met you though and we did get to share some memories and definitely laughs! - crustle   782.8 #221 6-6-12 4:00AM Like  Reply
:D I'm so happy you liked them! Yes! Definitely need to hang out more next time! Can't wait :) - SleepyTortuga  288.4 #935 6-6-12 4:06AM