Search :
By Username By Keyword
Disneyland Real-Time
Disneyland Talk
Disneyland Resort News
MouseWait Events
The MW Trading Post
Best of the Day
Enter username to send gift

TOP MWs of the WEEK
1.Melody_CM 696.81 #6 (DL)  2.goofygal 371 #4 (DL)  3.Winnie111286 319.95 #8 (DL)  4.ShariRenee 301.99 #9 (DL)  5.MeridaFan 297.81 #34 (DL)  

Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
749.0 #243 DL Qual #182 7-20-12 4:42PM
#RetroDay Taken Sept. '94 Waiting for the Lion King Parade. Bottom pic has me with my Great Aunt. You can thank the 90s and Gymboree for the overalls.
I remember those Mickey Soda cups! I loved them so much and didn't wanna throw them away. Btw, your outfit is pretty amazing. - Jillian   767.1 #237 7-20-12 4:45PM Like  Reply
Aww mini Trent!! Lol I miss the lion king parade! - rbeezy   703.0 #264 7-20-12 4:48PM Like  Reply
My uncle was actually in the parade! I think he was the butt to one of the rhinos. - TheNewTrent  749.0 #243 7-20-12 5:53PM
i have a pic of him in the festival of fools somewhere - MEHlanie_Mouse  1116.0 #157 7-20-12 6:23PM
I do too, just not one of us and him. - TheNewTrent  749.0 #243 7-20-12 6:33PM
That was my daughter's first parade. She was 1 1/2 & loved it! - GrandCircleTour   345.0 #664 7-20-12 6:27PM Like  Reply
Weird, I was scrolling down, and didn't see who posted, and I saw the bottom picture and thought it looked just like you! Hahaha turns out it is!(: - AvidDisneyThrifter220   1402.8 #119 7-20-12 6:34PM Like  Reply
Yep. Totally me, that's why I posted it. Aren't I adorable!? - TheNewTrent  749.0 #243 7-20-12 7:39PM
Ummm this is adorable. - izzysmom   73.7 #4007 7-20-12 6:37PM Like  Reply
:) Thank you! - TheNewTrent  749.0 #243 7-20-12 7:40PM
ha! i was gonna say Gymboree. So classic were their 4 colors - misschurro   6106.5 #18 7-20-12 6:38PM Like  Reply
p.s. darn cute - misschurro  6106.5 #18 7-20-12 6:38PM
Yea my mom worked there at the time I think so I would always have Gymboree clothes. PS. Thanks! - TheNewTrent  749.0 #243 7-20-12 7:40PM