Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.apesandmonkeys 206 #221 (DL)  2.LaBelleParis 117 #232 (DL)  3.RCmom 77 #15 (DL)  4.BaseballMickey_CM 68 #12 (DL)  5.Plumiegirl 67 #3 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
627.2 #240 DL Qual #124 7-21-12 7:02PM
Ok so just hit Santa Barbara need some excitement people!! About 2 1/2 -3 hours away from DL!! Ok 1....2...3... GO!! 😄
you're not there YET!???? - HandMeAChurroImmaFaint  3140.2 #26 7-21-12 7:03PM Like(1)  Reply
Ugh no!! We didn't leave SC till like 2:30!! - CourtyAstroBlisters  627.2 #240 7-21-12 7:04PM
Giants won in extra innings - Bo22  375.6 #496 7-21-12 7:06PM Like(1)  Reply
I know!!!! Soooo happy! Listened to it on the radio!! 😉 we can't miss our giants! Although tomorrow I will be checking in on my phone all morning!! Planing on wearing my giants cap and my black and orange Nikes! Gotta rep!! - CourtyAstroBlisters  627.2 #240 7-21-12 7:09PM
Hurry, it closes at midnight - ScooterMike  1961.3 #52 7-21-12 7:03PM Like  Reply
I'm blocked out anyways but I still can't wait to get there!! I kinda don't do well in the car for 6 hours lol 😄 - CourtyAstroBlisters  627.2 #240 7-21-12 7:05PM
6 HOURS!!! I would not either. 5, 405, 22 - HandMeAChurroImmaFaint  3140.2 #26 7-21-12 7:06PM
I know a great Mexican restaurant in Ventura if you are getting hungry. - ScooterMike  1961.3 #52 7-21-12 7:07PM
@ScooterMike- that's where I'm from. What restaurant? - RCmom  4633.0 #15 7-21-12 7:10PM
Thanks! We just had in and out!! 😁 Wait HMACIF how long does it take you guys?? Cause you live 45 mins north of me!! - CourtyAstroBlisters  627.2 #240 7-21-12 7:10PM
Casa De Soria - ScooterMike  1961.3 #52 7-21-12 7:12PM
Yes!! Sooo good!! They have the best tacos!! - RCmom  4633.0 #15 7-21-12 7:14PM
we leave at 7:30, roll into Anaheim by 12:15. - HandMeAChurroImmaFaint  3140.2 #26 7-21-12 7:16PM
mmmm. Mexican food.mmm - HandMeAChurroImmaFaint  3140.2 #26 7-21-12 7:16PM
You went down hwy 1/101? That's longer than 5. - Romec123aKaSmartyPants  627.2 #239 7-21-12 7:18PM
HMACIF - Tomorrow? - ScooterMike  1961.3 #52 7-21-12 7:19PM
Yeah it's either that or I 5 and we really don't like driving I 5 - CourtyAstroBlisters  627.2 #240 7-21-12 7:20PM
Yeah it takes us 6 - CourtyAstroBlisters  627.2 #240 7-21-12 7:20PM
oh, I mean when we DO go. Not going tomorrow. i WISH! - HandMeAChurroImmaFaint  3140.2 #26 7-21-12 7:31PM
It takes us about 6-7hours from Santa Clara, but we stop a lot along the way. We always take 5. - ima-pirate  354.1 #547 7-21-12 7:51PM
My in laws are 6 hours away. Scary how used to the drive I've gotten. LOL - LaneSparrow316  847.0 #158 7-21-12 8:52PM
YEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! SOOOOOO HAAAPPPPPYY for you (jumoing off my chair, running to my couch and then doing a back flip). I hope that was some excitement for a few min haha. really, I hope you have a blast and I can't wait to see all the pictures! I  - BriarBeauty  104.2 #3255 7-21-12 7:29PM Like  Reply
Awe thanks that did help!! Lol *jumpiing from front seat to back seat then back to front seat again* phew that was a workout!! Lol 😄 - CourtyAstroBlisters  627.2 #240 7-21-12 7:39PM
I stand in line for RSR and then let people with strollers yelling yolo cut in line with me. - madsdad  1748.0 #62 7-21-12 8:56PM Like  Reply
How exciting! Counting down with you! - Prettynpink1023  276.4 #925 7-21-12 9:03PM Like  Reply
Ok Marsha and HMACIF we are here and safe in our hotel! We can hear the fireworks! We are exhausted and going to bed so we can get up early to hit Carsland!!! - CourtyAstroBlisters  627.2 #240 7-21-12 9:44PM Like  Reply
Sleep well 💤💤💤 - Dizkid  305.7 #743 7-21-12 9:47PM Like  Reply
There's construction on I5 over the Grapevine. Drove it last weekend. 101 isn't all bad, but eventually, we all dive to 5. *lol* - ThatDoleWhipKimberly  373.6 #501 7-21-12 9:49PM Like  Reply
You hit Santa? Now your getting coal in your stocking. - Mouse4life  1150.1 #102 7-21-12 9:50PM Like  Reply
Way to rep the Orange and Black in L.A. territory. Anytime I go to DL I always make sure to have at least my Giants hat on. Oh, and have a fun time at the parks! - that1wombat88  6.7 #11344 7-21-12 9:59PM Like  Reply
Duh!! And it feels especially good having them 2.5 back from us!! 😁 - CourtyAstroBlisters  627.2 #240 7-21-12 10:11PM
I always see a good amount of giants fans. I know i did the same visiting San Francisco last summer. But plenty of Angels and Dodger fans as well. - MarshaMouse  3503.4 #23 7-21-12 10:16PM
Last time I went, I saw a lot also. Giants fans always travel well! Especially in the L.A. area!! - that1wombat88  6.7 #11344 7-21-12 10:18PM