Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.apesandmonkeys 317 #4 (DL)  2.UTDISNEYFAMILY 257 #123 (DL)  3.eviljules 230 #183 (DL)  4.grumpypapa 94 #66 (DL)  5.LilSterner 77 #19 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
659.0 #239 DL Qual #131 7-23-12 9:37AM
Ok! Done!!! CAB has eaten a DL churro and they are pretty amazing!! Sorry no dodger hat!! I could NEVER do that lol!! 😂😃
Photoshop anyone? - ScooterMike   1961.4 #58 7-23-12 9:39AM Like(7)  Reply
LMBO!!! 😄 - CourtyAstroBlisters  659.0 #239 7-23-12 9:40AM
You go girl! You eat that churro! 😜 - ohhhtoodles   365.2 #531 7-23-12 9:43AM Like(2)  Reply
QUALITY CONTENT!!! - HandMeAChurroImmaFaint   3423.8 #26 7-23-12 9:41AM Like(1)  Reply
Too bad you weren't there to hand her a churro. - ScooterMike  1961.4 #58 7-23-12 9:42AM
😂😂😂dt:X'Dx3 - HandMeAChurroImmaFaint  3423.8 #26 7-23-12 10:00AM
Yay. Now go get a turkey leg - Mouse4life   1150.1 #113 7-23-12 9:42AM Like(1)  Reply
Ahhhh... Peer pressure at its finest! LOL those churros are amazing! Glad you're having a blast! - EpicDio   427.8 #433 7-23-12 9:43AM Like(1)  Reply
I had nothing to do with this peer pressure you speak of :) - RickChavez  3228.0 #27 7-23-12 10:15AM
LOL! Yeah I bet, Rick!! - EpicDio  427.8 #433 7-23-12 10:19AM
Think it twas PURE pressure!! hahaha! - HandMeAChurroImmaFaint  3423.8 #26 7-23-12 10:34AM
AWESOME .. You can never go wrong with a Disneyland churro. - BeagleBoy12   167.3 #2277 7-23-12 9:46AM Like(1)  Reply
Haha I'm glad you finally tried one - Yesi   107.2 #3244 7-23-12 9:54AM Like(1)  Reply
Good job CAB~ - madsdad   1800.8 #65 7-23-12 9:42AM Like  Reply
Way to Go Cab! :)  - PrinceTeaJack   911.2 #157 7-23-12 9:43AM Like  Reply
She's not a churro virgin any longer! - ohhhtoodles  365.2 #531 7-23-12 9:44AM
Only one?! ::sigh:: - Duchess_SMK   5445.1 #14 7-23-12 9:59AM Like  Reply
CAB Churro meetup later? - ScooterMike  1961.4 #58 7-23-12 10:00AM
agreed - HandMeAChurroImmaFaint  3423.8 #26 7-23-12 10:00AM
We are leaving in a bit not sure how long!! - CourtyAstroBlisters  659.0 #239 7-23-12 10:18AM
wahhhhhhh! - HandMeAChurroImmaFaint  3423.8 #26 7-23-12 10:20AM
*yawn* LOL!! Congrats Girlie! Glad you enjoyed the sugary goodness! < 3 - Armenda   1135.1 #116 7-23-12 10:20AM Like  Reply
That sounds great I want one - DLR_Fan   249.1 #1221 7-23-12 10:31AM Like  Reply
Yay I have been seeing so many post about u and the churro I'm glad you tried one!! Lol delicious. I love churros. - annamichelle   234.5 #1389 7-23-12 7:47PM Like  Reply
You could Wear a Dodger hat, you just don't want to! 😉 - MagicalLand   414.2 #453 7-23-12 8:31PM Like  Reply
OH my - Ricko19   818.1 #178 7-23-12 8:40PM Like  Reply