Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.Winnie111286 145.59 #35 (DL)  2.MelodyMouse 108.76 #21 (DL)  3.Dave 101.06 #2 (DL)  4.Tom 97.44 #4 (DL)  5.goofygal 84.5 #6 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
3601.8 #34 DL Qual #24 9-19-12 11:56AM
I made it!!!! I drove all the way from Fresno by myself and I'm now on my way into my home away from home 😃 WOOHOO!!!!
yay!! great job :) - HandMeAChurroImmaFaint   5259.6 #16 9-19-12 12:00PM Like  Reply
Thanks! 😃 - SPandEvLover  3601.8 #34 9-19-12 12:20PM
is everyone coming here from Fresno today? lol - Stitch_Legacy   5117.2 #18 9-19-12 12:04PM Like  Reply
Where is Radius!!! - RickChavez  3478.7 #37 9-19-12 12:08PM
I wish someone would've carpooled with me lol - SPandEvLover  3601.8 #34 9-19-12 12:19PM
or armenda.. lol - Stitch_Legacy  5117.2 #18 9-19-12 12:21PM
I need to get to know some Fresno MWrs. I am from Coalinga. - CinderellasMom  264.5 #1145 9-19-12 12:21PM
I would've carpooled with you, but stupid old work expects me to do stuff sometimes. - LittleAprilShowers  561.2 #330 9-19-12 12:42PM
That dang work thing will get ya, won't it? Haha Luckily, I'm kinda here FOR work! I'm going to Irvine tomorrow and the next day for a class... Couldn't be in the area and NOT come haha - SPandEvLover  3601.8 #34 9-19-12 12:46PM
Have a wonderful time!! - Willierose   2159.4 #62 9-19-12 12:04PM Like  Reply
Have a magical day! - MoniqueLovelle   10.8 #9463 9-19-12 12:06PM Like  Reply
Have fun! - MeridaFan   3528.4 #36 9-19-12 12:07PM Like  Reply
******Have fun!😃 - MadameLeota   2597.9 #43 9-19-12 12:13PM Like  Reply
Yay have fun! 😁 - rochellebrady   17.4 #7208 9-19-12 12:14PM Like  Reply
Omg I hope you have so much fun!! :) crowds are light, a good time to be @ DL! - gigibunny2   242.8 #1369 9-19-12 12:18PM Like  Reply
Congrats! I used to make that drive a lot in the 1980's from Fresno and Lemore. Makes for a long day but the park revives you. Enjoy! - NBCnotBrerFOX   8.0 #11549 9-19-12 12:38PM Like  Reply
woot! - OhanaPhoto   3663.1 #31 9-19-12 12:39PM Like  Reply
Braver than me... I'm afraid of Fresno driving (but getting better at it). Have some fun for us! See you soon. - Sugarbuzz   192.5 #1996 9-19-12 12:44PM Like  Reply
Fresno is better than LA, though! Haha I'll see you soon *hugs* - SPandEvLover  3601.8 #34 9-19-12 12:47PM