Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.MelodyMouse 257 #36 (DL)  2.RCmom 128 #15 (DL)  3.goofygal 111 #10 (DL)  4.HandMeAChurroImmaFaint 110 #26 (DL)  5.2princessdad 105 #65 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
766.7 #183 DL Qual #133 11-12-12 9:18PM
Hey guys I got an exclusive sneak peak of the Main Street Boys new Christmas song. Check it out!
#1 hit!! Watch out Justin! Watch out 1D! Watch out Psy!! - TheNewTrent  748.0 #190 11-12-12 9:20PM Like(1)  Reply
If you close your eyes and put headphones in, we sound really good. - ScubaSteve028  835.4 #161 11-13-12 12:16AM Like(1)  Reply
headphones? more like earplugs. - LaTruce  2100.1 #48 11-13-12 1:15AM
^ bahahahaha - Jacqueline  580.0 #262 11-13-12 2:01AM
😱😱You're so luckyπŸ˜‚πŸ˜‚ - Bambi.  602.2 #250 11-12-12 9:20PM Like  Reply
What can one say to that but WOW - Villescas8  599.9 #254 11-12-12 9:22PM Like  Reply
I'm so sad I left :( - BubbaLoo  869.2 #154 11-12-12 9:31PM Like  Reply
I'm gonna put their cd right here, next to milli vanilli and menudo. - chris.  2510.4 #37 11-12-12 9:33PM Like  Reply
Hahahahahhaha!!!!! - fairyshley  479.8 #354 11-12-12 9:34PM Like  Reply
That brought a tear to my eye! - Armenda  1116.2 #107 11-12-12 9:38PM Like  Reply
Hahaha it definitely doesn't do their album cover justice! - jalensmommy  150.3 #2498 11-12-12 9:41PM Like  Reply
That was... something else. They need a manager to steal all their diminishing returns. - Alicewhoareyou  786.7 #173 11-12-12 9:48PM Like  Reply
this was so so beautiful. - nicoleface  1746.3 #63 11-12-12 10:23PM Like  Reply
LOL - MomWithAJuiceBoxBuzz  932.5 #140 11-12-12 10:34PM Like  Reply
Bhahaahhahaha Ray looks SO shy! Dont quit your day job lol - RAQQUEL  49.8 #4186 11-12-12 10:47PM Like  Reply
Oh wow. I'm speechless. 😜 - supertracy  435.7 #405 11-12-12 10:51PM Like  Reply
I see they found the 5th member - MaidMiriam  305.1 #748 11-12-12 11:57PM Like  Reply
Audition for the X Factor! ;) - iamdugsmaster  878.3 #151 11-12-12 11:58PM Like  Reply
You know it had a tully crossed my mind it would be nice for a group of MW to organize and go holiday carol at the children's hospital or a reirment home. You guys could be the leading acts - BooEve123  800.9 #170 11-13-12 12:08AM Like  Reply
LOVE the idea! - iamdugsmaster  878.3 #151 11-13-12 12:11AM
... (Speechless) ... - FindMeAtTheCove  237.4 #1331 11-13-12 12:13AM Like  Reply
Speechless, or just nothing to say LoL - LaTruce  2100.1 #48 11-13-12 1:14AM
Thumper inspired. - FindMeAtTheCove  237.4 #1331 11-13-12 1:30AM
I think you guys are the new song birds of our generation. Your voices sound like a combination of Fergi and Jesus...🎢🎀😍 - AshleyLynn22  791.2 #171 11-13-12 1:27AM Like  Reply
Hahaha!!! What?! So much second-hand embarrassment right now, or first-hand. I don't even, I can't even lol - rbeezy  699.0 #197 11-13-12 1:31AM
It's a movie quote, RB! Lolol. - Jacqueline  580.0 #262 11-13-12 1:59AM
Ha Ha, cute. Someone should do a solo. - MonLuvsDisney  177.6 #2098 11-13-12 4:48AM Like  Reply
Bump - LoneRAYnger  3960.4 #20 2-27-13 12:44AM Like  Reply
I don't think this is what she's looking for haha - RickChavez  3146.7 #25 2-27-13 12:47AM
I know but im telling you the dapper dans have nothing on us lol - LoneRAYnger  3960.4 #20 2-27-13 12:51AM
Good point - RickChavez  3146.7 #25 2-27-13 12:52AM
#Limited Time Magic - ScubaSteve028  835.4 #161 2-27-13 12:53AM Like  Reply
#Truth - LoneRAYnger  3960.4 #20 2-27-13 12:54AM
Lmao - ShannonAzevedo  156.4 #2416 2-27-13 1:16AM Like  Reply
1 year to the date bump!  - VfxGenie  1503.7 #73 11-12-13 1:23PM Like  Reply
Yikes πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MissMolly  1144.9 #103 11-12-13 1:24PM Like  Reply
thisssss - MEHlanie_Mouse  1113.8 #108 11-12-13 2:24PM Like  Reply
Such enthusiasm!!!!! LOLπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - MrsSchnooks  2563.2 #34 11-12-13 2:32PM Like  Reply
πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - annamichelle  234.5 #1371 11-12-13 11:35PM Like  Reply
hahahaha πŸ‘ - luxkitty  669.6 #218 11-12-13 11:51PM Like  Reply
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - GreenLantern  746.4 #191 11-13-13 12:00AM Like  Reply