Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.luxkitty 128 #88 (DL)  2.jacdanfan 114 #6 (DL)  3.goofygal 101 #7 (DL)  4.JollyRoger5 98 #27 (DL)  5.Tom 79 #9 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
3792.9 #25 DL Qual #12 11-18-12 5:07PM
Has everyone changed their name? πŸ˜‚
How u doin. - madsdad   1800.8 #68 11-18-12 5:08PM Like(3)  Reply
O M G dying - PinkElephants  745.4 #212 11-18-12 5:09PM
Bahahaha...oh gosh! It's early for this ; ) - Sweet_Irish_Cream  3792.9 #25 11-18-12 5:10PM
bahahahahaha!! - TheNewTrent  748.0 #210 11-18-12 5:12PM
I was let out of my cage early. - madsdad  1800.8 #68 11-18-12 5:12PM
Hahahaha!!! - DisneyFanZoe  1106.9 #130 11-18-12 5:13PM
Oh wowπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ - Willierose  1986.9 #59 11-18-12 5:14PM
I woulda guessed you were more of a shaver/waxer - PrincessKristin  780.2 #199 11-18-12 5:15PM
Hairychest, i've missed you! - madsdad  1800.8 #68 11-18-12 5:50PM
Oh my goodnes!??? What is going on? πŸ˜‚ - HollyGolightlyPrincess  393.9 #488 11-18-12 7:33PM
I'm getting so confused by who everyone is now - brodysmommy   335.6 #626 11-18-12 5:12PM Like(2)  Reply
I'm slowly figuring it out :) - GarnerPhotography  324.7 #671 11-18-12 7:52PM
If the profile pics start changing, then we'll all really be lost πŸ˜πŸ˜„ - MissMolly   1220.3 #107 11-18-12 5:33PM Like(1)  Reply
I'm still me - Mouse4life   1150.2 #120 11-18-12 8:46PM Like(1)  Reply
Hahaha - Deltachiq  1221.1 #106 11-18-12 8:48PM
No why do you ask? πŸ˜‚ - PinkElephants   745.4 #212 11-18-12 5:07PM Like  Reply
Huh???? - caramiapoohAKAface   2926.4 #33 11-18-12 5:08PM Like  Reply
I feel like its April fools day in November! πŸ˜‚ - SarahJoshDisney   77.8 #3687 11-18-12 5:09PM Like  Reply
Huh? - Experiment818   1601.2 #79 11-18-12 5:10PM Like  Reply
Indubitably! - AvidDisneyThrifter220   1300.1 #98 11-18-12 5:12PM Like  Reply
I haven't the slightest clue what you're taking about - LBChica   2008.5 #58 11-18-12 5:12PM Like  Reply
Whatchu talkin' bout? - PrincessKristin   780.2 #199 11-18-12 5:14PM Like  Reply
Willis? - Waites4DodgerEars  970.1 #155 11-18-12 5:24PM
It's the magic of Disney! - Gia   801.8 #191 11-18-12 5:30PM Like  Reply
Thinking about drinkingteacher - MeridasHair   346.5 #596 11-18-12 5:35PM Like  Reply
Nope - Mouse4life   1150.2 #120 11-18-12 5:36PM Like  Reply
Absolutely not. - VeloMouseGirl   549.8 #310 11-18-12 5:45PM Like  Reply
Nope - mrscttlemstr   280.4 #922 11-18-12 5:56PM Like  Reply
Everyone's gone bananas today - Bambi.   602.3 #282 11-18-12 6:02PM Like  Reply
No, only M4L. - AvidDisneyThrifter220  1300.1 #98 11-18-12 6:11PM
I have not - Slotherini  1053.2 #141 11-18-12 6:16PM
Im the banana - Mouse4life  1150.2 #120 11-18-12 6:23PM
Who's this everyone person? };) - Evilstitch   334.4 #628 11-18-12 6:20PM Like  Reply
OMG your new names are so funny! - minnieMisty   271.8 #1015 11-18-12 6:30PM Like  Reply
Must be a glitch - MightyWhitey   1026.7 #144 11-18-12 6:59PM Like  Reply
guess who's back! - kristian   1984.9 #60 11-18-12 7:00PM Like  Reply
πŸ˜‚ Oh good♨ - Sweet_Irish_Cream  3792.9 #25 11-18-12 7:23PM
Lol seems like only you remember who I am haha - kristian  1984.9 #60 11-18-12 7:24PM
⚽⚾🎾🎱 - Mrsblue  692.9 #230 11-18-12 7:26PM
All these weirdos are changing their name. I gues MW needs a make over including the MWers - philliprocks   845.6 #178 11-18-12 7:13PM Like  Reply
woohoo for 50! - GarnerPhotography  324.7 #671 11-18-12 7:43PM
I see people having fun. Did you forget to nap today? - Krissy Marissy  411.0 #460 11-18-12 7:45PM
Maybe I should add a πŸ˜‹ to let it be know that it was sarcasm. What a weirdoπŸ˜‹. See? - philliprocks  845.6 #178 11-18-12 8:37PM
I took a long nap today because I was feeling off and I woke up to this...............................time to go back to bed! - tiggertwin   330.2 #648 11-18-12 7:41PM Like  Reply
Lol. - MXPrincess399  639.4 #260 11-18-12 7:43PM
I didn't change my name. Why would someone do such a thing? - Slotherini   1053.2 #141 11-18-12 7:43PM Like  Reply
I like how this will be WAY out of context when everyone changes their name back. - TheNewTrent   748.0 #210 11-18-12 7:54PM Like  Reply
The majority of these posts will be out of context... - MEHlanie_Mouse  1114.4 #127 11-18-12 7:58PM
Yeah, that will be weird. - MightyWhitey  1026.7 #144 11-18-12 8:00PM
i'm not looking forward to that lol. - madsdad  1800.8 #68 11-18-12 8:02PM
well it was all in good fun! - TheNewTrent  748.0 #210 11-18-12 8:26PM
I'm still mighty and mike - mightymike   272.8 #1007 11-18-12 8:07PM Like  Reply
I hope this gets bumped in a few months :) - AvidDisneyThrifter220   1300.1 #98 11-18-12 8:12PM Like  Reply
I spend a couple of days in the park & I missed all of this ;) - ShariRenee   4125.3 #22 11-18-12 8:14PM Like  Reply
I'm still ScooterMike. At least I'm pretty sure. - ScooterMike   1961.4 #61 11-18-12 8:30PM Like  Reply
Still Me! Lol - HollyGolightlyPrincess   393.9 #488 11-18-12 8:36PM Like  Reply
Omg I can't handle today! And it's not even summer break! - ladylikesdisney   945.0 #156 11-18-12 8:40PM Like  Reply