Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.turkeylegman 125.43 #223 (DL)  2.otilegna 115.32 #66 (DL)  3.UTDISNEYFAMILY 111.64 #91 (DL)  4.mrspotts 91.13 #3436 (DL)  5.Winnie111286 82.91 #41 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
191.0 #1997 DL Qual #789 11-18-12 8:13PM
I feel like I fell Down the rabbit hole! Haha love MW!
I was at a family function today and could not MW. Got some texts informing me of the fun I was missing. - ScooterMike   1962.2 #68 11-18-12 8:20PM Like(3)  Reply
Yes I even said where is scooter mike with the witty comments . But post was deleted - Snow33  191.0 #1997 11-18-12 8:22PM
My retired teacher inlaws would not have appreciated it if I was on my phone all day. I apologize for my absence. - ScooterMike  1962.2 #68 11-18-12 8:25PM
I'm sorry - IMissDisney  1205.3 #123 11-18-12 8:30PM
Oh no need for apology! Hope you enjoyed your night though - Snow33  191.0 #1997 11-18-12 8:40PM
I was wondering where you were. Now the real fun begins. - philliprocks  992.4 #163 11-18-12 8:41PM
Have I dropped into an alternate MW universe? I think I like it here. Lol - DisneyGrandma   788.2 #205 11-18-12 8:15PM Like(1)  Reply
Woohoo. I finished my paper and its still crazy in here. Yay 😁 - Waites4DodgerEars   977.5 #166 11-18-12 8:38PM Like(1)  Reply
We're ALL a little mad in here - Mrsblue   692.9 #242 11-18-12 8:19PM Like  Reply
Who needs to be at the mad t party when he have mw! Lol - Snow33  191.0 #1997 11-18-12 8:23PM
Yeah, it's been quite fun to follow but confusing too! It's going to be interesting to read later when they change back. - MrsSchnooks   2984.3 #38 11-18-12 8:25PM Like  Reply
Ohhh no no no don't go back. This is way more fun. - DisneyGrandma  788.2 #205 11-18-12 8:31PM
Hahaha good point! - MrsSchnooks  2984.3 #38 11-18-12 8:33PM
Haha! I'm very much a noob ... definitely not getting all the jokes but a lot of it is 😂👍 Just reading along... - tdashgirl   320.1 #722 11-18-12 8:28PM Like  Reply
That escalated quickly - Mouse4life   1293.1 #110 11-18-12 8:36PM Like  Reply