Close
Search :
By Username By Keyword
Disneyland Real-Time
Disneyland Talk
Disneyland Resort News
MouseWait Events
The MW Trading Post
Support
Best of the Day
CHUB33
Games
RULES-FAQ
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.Goofytom 590.52 #45 (DL)  2.Winnie111286 499.08 #1 (DL)  3.chads018 384.91 #190 (DL)  4.Mouse28 364.39 #234 (DL)  5.grumpypapa 206.98 #10 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
2103.3 #88 DL Qual #54 12-10-12 10:57AM
The waits for Mickey's Fun Wheel (swinging and non-swinging) have been short! Take advantage and try out the swinging cars! But be warned-the name fits! (there are even motion sickness bags in each car ready if needed! Haha!)
Even with a 0 minute wait, I would not be riding!!😷😷😷 - RCmom   5235.3 #27 12-10-12 11:02AM Like(2)  Reply
Super pic BTW! You look way too young to have boys that old.😉 - RCmom  5235.3 #27 12-10-12 11:17AM
You are too sweet! I wish I could give u a bday present next week!!! Hahaha! - TinkerSchelle  2103.3 #88 12-10-12 12:06PM
Just tell me how young I look on my bday!😭😭😭 - RCmom  5235.3 #27 12-10-12 12:12PM
Deal! :) - TinkerSchelle  2103.3 #88 12-10-12 7:50PM
I forgot how much the swinging ones actually moved! We were grouped with two other people, and I was trying not to freak out and embarass myself! - Destiny19   7.3 #14766 12-10-12 12:02PM Like(2)  Reply
That could be awkward with strangers! Haha! - TinkerSchelle  2103.3 #88 12-10-12 12:09PM
Hahaha, last time I was on them, there was a little boy who was about 10 with his mom on one side and me and my sister on the other. It was his first time on the ride (and at the parks) and he decided to videotape everything. He interviewed me and my sister about our favorite disney things and every other word I said was "DAAAAAAAAAAH!!!!!" I'm terrified that video is on youtube somewhere. - KylaShea   632.7 #363 12-10-12 12:25PM Like(2)  Reply
Ooooo! We gotta find that video!!!😳 - TinkerSchelle  2103.3 #88 12-10-12 1:09PM
I'm guessing you just have to google "Embarrassing 20 year old at Disneyland" lol - KylaShea  632.7 #363 12-10-12 7:38PM
Hilarious pic - RAQQUEL   49.8 #5069 12-10-12 11:06AM Like(1)  Reply
Funny pic! - madsdad   1868.2 #103 12-10-12 11:07AM Like(1)  Reply
Good look boys! My thoughts exactly. - lovetheland7   177.9 #2397 12-10-12 11:08AM Like(1)  Reply
Love the Swinging!! - Armenda   1186.0 #170 12-10-12 11:08AM Like(1)  Reply
I rode swinging once and never again! - kskating   719.2 #311 12-10-12 11:32AM Like(1)  Reply
Oh my gosh. I so could not handle that! LOL. - MeridaFan   4244.2 #41 12-10-12 11:47AM Like(1)  Reply
Haha!!!! My boys are now 19 1/2, 17 1/2, almost 14 and almost 12! I'm 41 but still rockin' the mouse ears!!! - TinkerSchelle   2103.3 #88 12-10-12 11:56AM Like(1)  Reply
High ✋ - dumbbunny  627.7 #367 12-10-12 2:01PM
High ✋ - TinkerSchelle  2103.3 #88 12-10-12 7:50PM
I rode the swinging side twice with my kids, never again! Fun pic! - ShariRenee   12705.0 #8 12-10-12 12:01PM Like(1)  Reply
It's fun too see people's reaction the first time though, huh?! 8:0) - TinkerSchelle  2103.3 #88 12-10-12 12:10PM
*****Lol, this is silly funny! I have gotten some pretty nice lucky photo shots from there! 😊 - MadameLeota   4702.0 #33 12-10-12 12:23PM Like(1)  Reply
And yep, my boys think they are hilarious! - TinkerSchelle   2103.3 #88 12-10-12 10:58AM Like  Reply
I hear ya! It doesn't bother me at all, but my 4 roller coaster freaks were a little shocked by it! They faked this picture, but they were a little unsettled when it started swinging! 😱😜😃 - TinkerSchelle   2103.3 #88 12-10-12 11:12AM Like  Reply
I love and can ride any kinda roller coaster, but the one(and only) time I rode that was not pretty!😷 - RCmom  5235.3 #27 12-10-12 11:18AM
Same here, almost no rides make me nervous (can do roller coasters, TOT, etc easy) but the swinging gives me serious tummy butterflies! - Sarafina  491.7 #476 12-10-12 12:04PM
I hear do many people say this! - TinkerSchelle  2103.3 #88 12-10-12 12:07PM
Please RCmom; I'm sure you are always pretty! Teehee! - TinkerSchelle  2103.3 #88 12-10-12 12:08PM
But isn't that the beauty! The Imagineers made swinging and non-swinging so all could enjoy! (except those with high anxiety!!!) - TinkerSchelle   2103.3 #88 12-10-12 11:38AM Like  Reply
Feeling like I'm going to puke gives me super high anxiety!😝 - RCmom  5235.3 #27 12-10-12 11:43AM
^^i second this! 😷 - Duchess_SMK  6631.1 #22 12-10-12 12:19PM
I love the fun wheel! I had no idea people were so scared of it until I joined MW, lol 😂 I refuse to ride when they're putting groups of two together, though--it'd be awful to be trapped with someone you don't know who is freaking out, lol - Spoonful_O_Sugar   687.5 #331 12-10-12 7:52PM Like  Reply
Haha! Too true! - TinkerSchelle  2103.3 #88 12-10-12 8:00PM
I once saw someone code-v in their hat on this. Not fun. - ladylikesdisney   945.0 #226 12-10-12 8:04PM Like  Reply
Uh, definitely NOT fun! 😁😖😝😣😱😷 - TinkerSchelle  2103.3 #88 12-10-12 8:20PM