Close
Search :
By Username By Keyword
Disneyland Real-Time
Disneyland Talk
Disneyland Resort News
MouseWait Events
The MW Trading Post
Support
Best of the Day
CHUB33
Games
RULES-FAQ
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.Melody_CM 754.67 #2 (DL)  2.Winnie111286 428.15 #3 (DL)  3.Fantasmicfan1 356.9 #40 (DL)  4.ShariRenee 322.11 #8 (DL)  5.grumpypapa 195.54 #16 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
1116.2 #171 DL Qual #109 12-22-12 11:49AM
Live! Tons of tubas getting ready for TubaChristmas in DTD
That's awesome! I spy TubaSteve - LaTruce   2361.9 #69 12-22-12 1:36PM Like(1)  Reply
😂 - PinkElephants  745.7 #270 12-22-12 1:36PM
😂😂 - MEHlanie_Mouse  1116.2 #171 12-22-12 2:08PM
It must be nice tuba at the park today. - BettyPoop   237.5 #1549 12-22-12 12:01PM Like  Reply
Two drums and a cymbal walk off a cliff! *buh dum pssssssh!* - AvidDisneyThrifter220  1402.8 #131 12-22-12 12:06PM
That looks like a lot of lunch money that could be in my pockets....jk! I'm not a bully.... - AvidDisneyThrifter220   1402.8 #131 12-22-12 12:06PM Like  Reply
aw lol - rbeezy  703.0 #287 12-22-12 12:14PM
It's a jooooke! Lol I was in the marching band in high school, so it's fuuuunny!(: - AvidDisneyThrifter220  1402.8 #131 12-22-12 12:16PM
😂😂 - MEHlanie_Mouse  1116.2 #171 12-22-12 12:18PM
lol! what instrument did you play? i played the trumpet - rbeezy  703.0 #287 12-22-12 12:19PM
I was in the colourguard ;) JUST as important as any other member marching, thank YOU! ;P - AvidDisneyThrifter220  1402.8 #131 12-22-12 12:23PM
They sure practice as much as the other band members, at least at my HS they did 😖 - MEHlanie_Mouse  1116.2 #171 12-22-12 12:30PM
Oh yea. We were always on the field day and night, even if the band wasn't! My coach made me perform at a football game the day after I had knee surgery! It was not easy! Lol - AvidDisneyThrifter220  1402.8 #131 12-22-12 1:28PM
Ages 10-82, and there's even two players from Australia.. And they also gave an award to the man who has been in the most TubaChristmases, since 1978 I believe.. - MEHlanie_Mouse   1116.2 #171 12-22-12 12:21PM Like  Reply
I play the tuba. Never heard of tuba day - Murryd   300.8 #946 12-22-12 12:27PM Like  Reply
It's called TubaChristmas and anyone who plays can sign up. They do it every year at DTD, and have been for 40 years.. Maybe sign up for next year? :) - MEHlanie_Mouse  1116.2 #171 12-22-12 12:30PM
I'm doing this next year for sure. Gonna get my baritone/euphonium and get my chops back - TikiJOSEsWingman   332.4 #761 12-22-12 1:04PM Like  Reply
Not to toot my own horn but I play a mean 🐄🔔 - DisneyMe2Death   875.0 #216 12-22-12 1:35PM Like  Reply
Gotta have more cowbell - PinkElephants  745.7 #270 12-22-12 1:36PM
I have a fever and the ... Well you know the rest haha - DisneyMe2Death  875.0 #216 12-22-12 1:59PM
This is so cool! Do they do a performance? - aimeecaitlin   130.8 #3092 12-22-12 1:54PM Like  Reply
They performed for about an hour- hour and a half maybe? They did christmas songs of course :D - MEHlanie_Mouse  1116.2 #171 12-22-12 2:08PM
Kewl!!! - misschurro...   7285.6 #14 12-22-12 2:10PM Like  Reply
^^Hahaha, 😂 - BambooMike  133.8 #3038 12-22-12 2:28PM
i want to hear some Wagner's!,,, oh wait, they only play Christmas music .... HOJOTOHO!!! - otilegna   2783.0 #51 12-22-12 4:18PM Like  Reply
Yea!  Video please! - PrincessDuckie   919.7 #204 12-21-13 5:41PM Like  Reply