Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.ShariRenee 170.77 #17 (DL)  2.MrsSchnooks 66.59 #37 (DL)  3.Winnie111286 64.41 #50 (DL)  4.Dave 63.36 #2 (DL)  5.LaBelleParis 62.98 #129 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Food Reviews
Post your reviews, favorite dishes, and tips.
15.5 #7430 DL Qual #3201 1-5-13 4:48PM
slap yo mama chicken (and slap her twice for double mash) ;) sooo goood @plaza inn
Yo mama would tell you to eat some greens ;) - Darlingwendi   912.5 #173 1-5-13 4:51PM Like(9)  Reply
Lol mama would be ok with my pass on the veggies as long as I shared with her! - PrincessLaShell  15.5 #7430 1-5-13 5:15PM
Ok...eat a green dessert. Like mint chocolate chip ice cream 😉 - Darlingwendi  912.5 #173 1-5-13 5:31PM
I'm so hungry right now, that is the best fried chicken in the world! - diduarte   6.6 #12942 1-5-13 5:05PM Like(1)  Reply
OMG! - IMissDisney   1205.3 #119 1-5-13 4:49PM Like  Reply
Yes it was oh my goodness good! - PrincessLaShell  15.5 #7430 1-5-13 4:55PM
Gotta love double mash. - WifeofaCM   206.6 #1811 1-5-13 4:52PM Like  Reply
we're still slapping mommas? - ElSuperRaton   4469.1 #21 1-5-13 4:55PM Like  Reply
I thought this was that other post that got bumped again 😂😂😂 - Duchess_SMK   5818.8 #14 1-5-13 4:56PM Like  Reply
Keep up Duchess! - IMissDisney  1205.3 #119 1-5-13 4:57PM
No trolling as of yet! This was 100% *live*... well the pic was not the chicken lol ...tooo good not to share :) - PrincessLaShell  15.5 #7430 1-5-13 5:32PM
My wife always gets double mash when we eat there. - Chumash28   1079.8 #143 1-5-13 4:58PM Like  Reply
Your wife us a very smart woman! - PrincessLaShell  15.5 #7430 1-5-13 5:29PM
Yummmm - Linzee   909.9 #174 1-5-13 5:01PM Like  Reply
Always a family favorite of ours and such a quality comfort food! - pirateflip   55.7 #4247 1-5-13 5:19PM Like  Reply
Ahhhh I've been craving mashed potatoes!!!! YUM. - Jillian   767.1 #210 1-5-13 5:23PM Like  Reply
Is that gravy in the cup on the side?!? 😳 *drool* - SPandEvLover   3217.4 #34 1-5-13 5:24PM Like  Reply
Im a firm believer if you are going to do things...do them right! Lol what good is double mash without extra gravy! :) sooo yummy - PrincessLaShell  15.5 #7430 1-5-13 5:27PM
I like that motto! Haha Do you happen to know how much it is for the extra gravy? (I know an extra biscuit is 1.29 lol) - SPandEvLover  3217.4 #34 1-5-13 5:43PM
They did not charge me for the extra gravy :) - PrincessLaShell  15.5 #7430 1-6-13 8:48AM
If you've never had Plaza Inn fried chicken it's an absolute must do. If you're a moma though, keep your distance from your kids. 😜 - Tom   7684.4 #5 1-5-13 5:32PM Like  Reply
Is that a whole bird crawled up on your plate? Sure is a lot of chicken! Yum!! How about double biscuits? I'd be all over that! - MeridaFan   3466.6 #28 1-5-13 5:34PM Like  Reply
😂😂😂 - HandMeAChurroImmaFaint  4697.5 #20 1-5-13 6:09PM
Mmmmm! Double mashed potatoes and biscuits. I'm drooling 😁 - leftmyheartinwonderland   359.9 #575 1-5-13 6:06PM Like  Reply
Totally getting this tomorrow... - JRDrummer_CM   875.4 #182 1-5-13 6:08PM Like  Reply
Totally jealous. Ps, I'll be around next Sunday! I better be seein you! - AvidDisneyThrifter220  1366.8 #102 1-6-13 9:02AM