Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.MelodyMouse 231.02 #16 (DL)  2.Winnie111286 108.48 #24 (DL)  3.secretagentangel 96.24 #75 (DL)  4.MarshaMouse 65.98 #22 (DL)  5.Brian 64.32 #202 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
1398.4 #109 DL Qual #67 1-13-13 9:33AM
After 7 years, I finally got myself an annual pass today!๐Ÿ˜ƒ๐ŸŽ‰
******Congrats!, and you remind me of a litlle girl named Shirly Temple ;) - MadameLeota   3068.8 #41 1-13-13 8:15PM Like(4)  Reply
One of my favourites!!!(: - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #109 1-13-13 11:27PM
๐ŸŽถAnimal crackers in my soup. Monkeys and rabbits loop de loop๐ŸŽถ - Waites4DodgerEars_CM  1002.3 #174 1-13-13 11:35PM
Gosh oh gee!(: I grew up admiring that girl! - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #109 1-13-13 11:46PM
Jess! I have most of the shirley temple movies on VHS! We should totally watch them sometime! - Armenda  1153.8 #144 1-14-13 12:07AM
That piece of plastic somehow makes you feel mighty. Welcome to the club. - adventurerEnDisneylandia {AED}   1028.2 #168 1-13-13 10:53AM Like(1)  Reply
Congrats! You are such a beauty, you remind me of young Debbie Reynolds here. - kss4tink   218.0 #1694 1-13-13 1:44PM Like(1)  Reply
Ahhhhh best compliment ever!!! (I was her as Kathy seldon for Halloween!) - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #109 1-13-13 11:29PM
Congratulations! Have a great time today in the parks and at Club33 :) - pinkmonkeys   527.6 #372 1-13-13 9:37AM Like  Reply
Yay!!! Two super exciting things in one day... Lucky you! Have a blast!!! - SPandEvLover   3790.3 #33 1-13-13 9:39AM Like  Reply
Yay! Congrats! You look so pretty...have a great day! :) - MissAmericaSings   387.2 #543 1-13-13 9:39AM Like  Reply
Congrats! Have a great time today and enjoy Club33! - DisLUVney   604.3 #313 1-13-13 9:45AM Like  Reply
yay awesome!! have fun at club 33 today!! you're gonna love it!! - Stitch_Legacy   5137.8 #19 1-13-13 9:48AM Like  Reply
Congrats to you! Have a magical day and enjoy Club 33. I can't wait to see the pictures. - LaPearleNoir   1638.0 #95 1-13-13 9:48AM Like  Reply
โœจCongrats! What a wonderful day of Disney magic for you, enjoy. - piratelife4me   987.5 #175 1-13-13 9:50AM Like  Reply
Congrats! - ScooterMike   1963.0 #72 1-13-13 9:50AM Like  Reply
Yay!! Hope you have a wonderful day! ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰ - Sweet_Irish_Cream   4398.8 #26 1-13-13 9:53AM Like  Reply
Congrats :) - Yesi   110.6 #3329 1-13-13 10:03AM Like  Reply
Yay boo!! You look amazing! Can't wait to see your beautiful face tomorrow! - BubbaLoo   870.6 #195 1-13-13 10:05AM Like  Reply
Yayyy! - Armenda   1153.8 #144 1-13-13 10:05AM Like  Reply
Hooray...have an awesome day :-) - uscdisneyteacher   7579.3 #7 1-13-13 10:06AM Like  Reply
Yay!! Now where are you? :) - MEHlanie_Mouse   1114.5 #149 1-13-13 10:06AM Like  Reply
Line for jungle cruise! - AvidDisneyThrifter220  1398.4 #109 1-13-13 10:33AM
Congrats to you. We are hoping to be able to do the same this year. Our last AP expired in 2007. - neverenoughDL   5.0 #17493 1-13-13 10:10AM Like  Reply
Contracts! :) - CheshireAlyCat   224.4 #1609 1-13-13 10:16AM Like  Reply
congrats girlie!!! i'll be at the parks tomorrow. hope to see you! :) - nicoleface   1752.4 #87 1-13-13 10:16AM Like  Reply
Nice, it'll be easier for you to come see us now! - madsdad   1868.1 #79 1-13-13 10:16AM Like  Reply
I just became a AP holder for the first time this year (nov) sadly I've only used it once but love the idea of popping in whenever,congrats - lisaw   157.9 #2520 1-13-13 10:19AM Like  Reply
Congrats! Have fun. - CheshireCam   200.2 #1914 1-13-13 10:19AM Like  Reply
Congrats!! - FindMeAtTheCove   237.4 #1437 1-13-13 10:20AM Like  Reply
Yay!! Congrats! Love the hair.. - LizO   471.1 #425 1-13-13 10:21AM Like  Reply
Congrats! Cheers to a happy magical and fun year ahead! ๐Ÿ˜ƒโœจ๐ŸŽข - ceeceecue   20.6 #6738 1-13-13 10:30AM Like  Reply
Congrats! - bigpete   277.2 #1023 1-13-13 10:32AM Like  Reply
Yay!! - ShariRenee   6273.8 #14 1-13-13 10:33AM Like  Reply
Congrats!!! - hatgal76   444.4 #459 1-13-13 10:38AM Like  Reply
Welcome to the club!! - RickChavez   3521.9 #37 1-13-13 10:39AM Like  Reply
Congrats!! - wendytink   346.9 #638 1-13-13 10:42AM Like  Reply
Yay! Congrats! - beautyandherbeast   24.9 #6112 1-13-13 10:43AM Like  Reply
Congrats! - ZeroLove   14.1 #8234 1-13-13 11:03AM Like  Reply
Congrats..have fun today - Dave   12972.9 #2 1-13-13 11:04AM Like  Reply
Congrats! You look beautiful. Have a wonderful time today. - snowwannab   733.6 #239 1-13-13 11:05AM Like  Reply
Congrats have fun - Hendizl   2655.5 #44 1-13-13 11:05AM Like  Reply
Congratulations its well worth it. - maxinerenton   422.7 #483 1-13-13 11:06AM Like  Reply
Congrats! I love your hair! Cute style - duckymomo   44.1 #4762 1-13-13 11:06AM Like  Reply
Your look is darling! Congrats on the AP! - Diz_Mel   96.0 #3547 1-13-13 11:06AM Like  Reply
Congrats! How flippin cute are you! Have a blast! :) - Eeyorelvr   111.3 #3317 1-13-13 11:08AM Like  Reply
Enjoy! Your hair is super duper cute. Have a great day. - PrincessAuroraMomma   555.7 #345 1-13-13 11:10AM Like  Reply
Have a fabulous day !!! - eviljules   1350.8 #113 1-13-13 11:16AM Like  Reply
Congrats - E-Ticket   1379.1 #111 1-13-13 11:24AM Like  Reply
Congrats. Have a great time today...shae lots of pics!! - SBsnowwhite   511.4 #386 1-13-13 11:48AM Like  Reply
Your hair is growing! Soooo cute! - MomWithAJuiceBoxBuzz   1175.4 #137 1-13-13 11:55AM Like  Reply
Congrats! Hope you have a magical day and I look forward to your pictures! Love your hair! - luvmygreenarmyman   337.4 #671 1-13-13 11:56AM Like  Reply
Awesome, have a great time on this trip - Villescas8   601.0 #315 1-13-13 11:59AM Like  Reply
Yay!! Freedom! Congrats๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„ - HandMeAChurroImmaFaint   5460.2 #17 1-13-13 12:05PM Like  Reply
Yay!! its awesome. Even though i haven't used mine yet i know i can whenever the time comes. You look so pretty. - Tinkerbellmom4   412.2 #501 1-13-13 12:05PM Like  Reply
Never? - IMissDisney  1205.7 #133 1-13-13 1:45PM
I only got mine in November and i love in Oregon. Sad but true hope i can very soon. Would love to meet you MyPark. :) - Tinkerbellmom4  412.2 #501 1-13-13 8:17PM
Live :) - Tinkerbellmom4  412.2 #501 1-13-13 8:17PM
Congrats - dimplesdanie   1236.7 #128 1-13-13 8:10PM Like  Reply
Congratulations lucky lady! - Linzee   1094.9 #154 1-13-13 8:11PM Like  Reply
Woohoo congrats! - brguest85   200.6 #1910 1-13-13 8:47PM Like  Reply
Congrats! - mrscttlemstr   308.7 #808 1-13-13 9:10PM Like  Reply
Welcome to AP living! It's the best! - DisneyDavidEMT   2306.5 #56 1-14-13 12:10AM Like  Reply
Yay!! Congrats! Mine expired in July but I refuse to take it out until I buy another one! (After 7 years I'm in absolute denial! Lol!) that's so editing for you tho! I'm sure you'll enjoy it very much!! :) - SarahLovesDisney   82.6 #3768 1-14-13 12:21AM Like  Reply
Take it out of my wallet* - SarahLovesDisney  82.6 #3768 1-14-13 12:21AM
Congratulations! Have a wonderful year!!! - Boundin   613.0 #307 1-14-13 12:28AM Like  Reply
Yay! Congrats on a year of fun! - MsSnowWhite   310.4 #795 1-14-13 1:24AM Like  Reply
Congrats. Hope to see you more often - CM_Oregon_DucksFan   2608.5 #45 1-14-13 4:08AM Like  Reply
Congratulations - kskating   612.1 #308 1-14-13 5:17AM Like  Reply
Congratulations. - Tealtownfan   1015.5 #172 1-14-13 6:39AM Like  Reply