Close
Search :
By Username By Keyword
Disneyland Real-Time
Disneyland Talk
Disneyland Resort News
MouseWait Events
The MW Trading Post
Support
Best of the Day
CHUB33
Games
RULES-FAQ
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.Melody_CM 730.67 #3 (DL)  2.Mouse4life 386.45 #100 (DL)  3.Winnie111286 247.23 #4 (DL)  4.OhanaPhoto 223.45 #24 (DL)  5.drummerkidd 146.03 #533 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
1647.2 #101 DL Qual #251 1-23-13 8:02PM
AND NOW!! Vinylmation Theatre presents "MouseWaiter Interviews". Today's guest: MrsStrawberryGuy.
Oooohhhhh hellz no, I object! - madsdad   1868.2 #92 1-23-13 8:11PM Like(4)  Reply
Lol! 😂 - Vegan7LuvsStitch  1026.3 #178 1-23-13 9:34PM
I object also! I was raised in OR. - Mickey74  3713.1 #39 1-23-13 10:06PM
I knew there was a reason behind your debonair presence Todd. - madsdad  1868.2 #92 1-23-13 10:21PM
This wouldn't sit well with Walt, guys!(; - AvidDisneyThrifter220   1402.8 #125 1-23-13 11:33PM Like(1)  Reply
Bump for @friendlymouse!!!! 👊👊👊👊 - DisneyFanZoe   1249.3 #135 1-23-13 11:41PM Like(1)  Reply
😂😂😂 🍓🙅🐣 (close enough) - MEHlanie_Mouse   1116.0 #162 1-23-13 8:05PM Like  Reply
boxity box box - cesium55  531.8 #390 1-23-13 8:06PM
Sorry translation: *laughing crying emojis (3) a strawberry, a er, girl w/ her arms crossed as an X, and a baby chick in an egg, because there's no duck emoji *:( - MEHlanie_Mouse  1116.0 #162 1-23-13 8:11PM
haha got it :) - cesium55  531.8 #390 1-23-13 8:31PM
hahahahahaha - cesium55   531.8 #390 1-23-13 8:06PM Like  Reply
🍓🍓❤❤ 😂😂😂 - DisneyFanZoe   1249.3 #135 1-23-13 8:08PM Like  Reply
hahahahahahaha - TheNewTrent   749.0 #254 1-23-13 8:09PM Like  Reply
Hahahahahaha! - pinkmonkeys   528.7 #393 1-23-13 8:10PM Like  Reply
Ahaaahahaaaa 😂 - Linzee   1188.1 #146 1-23-13 8:12PM Like  Reply
😂🍓😂🍓😂🍓😂 - Mimmy   1442.3 #118 1-23-13 8:12PM Like  Reply
😂😂😂😂😂😂 - IMissDisney   1205.7 #144 1-23-13 8:17PM Like  Reply
😳😳😳😂😂😂 - MissMolly   1355.3 #129 1-23-13 8:18PM Like  Reply
😭😂😂😂😂😂😂 - toph   2418.2 #60 1-23-13 8:19PM Like  Reply
😂😂😂😂😂❤❤❤❤🍓🍓🍓😂😂😂😂😂😂 - MrsSandcar13   628.8 #322 1-23-13 8:27PM Like  Reply
I love it. 😂😂😂😂😂 - MermaidWithShears   1025.8 #179 1-23-13 8:33PM Like  Reply
Hahaha!!!! - PixiePirateMaid   345.5 #690 1-23-13 8:38PM Like  Reply
😂😂😂 - PinkElephants   745.7 #259 1-23-13 8:41PM Like  Reply
Lol 😂😂 - Hendizl   2821.9 #46 1-23-13 8:43PM Like  Reply
Lol! - HanLostLeia   1098.3 #165 1-23-13 8:45PM Like  Reply
It took me a second... had to have it explained to me. 😂 - Waites4DodgerEars_CM   1002.5 #188 1-23-13 8:48PM Like  Reply
Me too 😂😂😂 - LaPearleNoir  1789.4 #94 1-23-13 9:33PM
Yay. I wasn't alone. 😂😂😂 - Waites4DodgerEars_CM  1002.5 #188 1-23-13 9:48PM
Oh boy. - Alicewhoareyou   2550.5 #53 1-23-13 8:50PM Like  Reply
Oh my! LOL 😂😂😂😂😂 - Cinderella_Schnooks   3370.7 #42 1-23-13 8:52PM Like  Reply
This was funny, love 🍓 - MarshaMouse   5036.0 #25 1-23-13 8:55PM Like  Reply
troll patrol in full force. - chris.   2511.0 #56 1-23-13 8:57PM Like  Reply
Yep Yep - HanLostLeia  1098.3 #165 1-23-13 9:18PM
Ha ha ha! I love interviewing! - Tweedle_Deedee   228.2 #1628 1-23-13 9:01PM Like  Reply
😂😂😂😂 A VMT for the record books! - Gia   802.0 #231 1-23-13 9:29PM Like  Reply
Great VMT!! - RickChavez   3671.2 #40 1-23-13 9:40PM Like  Reply
I agree with the duck part but I live in Oregon so can't agree with that😃 - Tinkerbellmom4   440.2 #497 1-23-13 9:57PM Like  Reply
The best Oregon Duck is one in an orange sauce... - proudcanuck   478.6 #445 1-23-13 10:08PM Like  Reply
❤❤❤❤😂😂😂😂😂 ummm, yay Washington! - PrincessKristin   780.8 #240 1-23-13 10:27PM Like  Reply
😂😂😂😂😂 - Sandcar13   1408.2 #122 1-23-13 10:35PM Like  Reply
😂😂😂😂😂😂😂 - VfxGenie   1556.7 #109 1-23-13 11:15PM Like  Reply