Close
Close
Close
Enter username to send gift



TOP MWs of the WEEK
1.jacdanfan 129 #6 (DL)  2.goofygal 101 #7 (DL)  3.UTDISNEYFAMILY 101 #94 (DL)  4.turkeylegman 72 #280 (DL)  5.grumpypapa 67 #46 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyland Talk
This Land is for Disney talk only
68.5 #3884 DL Qual #1222 10-1-13 3:41PM
Nothing like waiting in those long lines to see a character and then when you finally get there, you have to go to the bathroom!
Hahaha!!!  Too cute!!!  Thats a definite keeper to share with her boyfriend when she's much older!! - Willierose   2013.4 #58 10-1-13 3:44PM Like  Reply
This is awesome!!!! Too cute! And I can relate. LOL - MrsSchnooks   2764.2 #36 10-1-13 3:48PM Like  Reply
Do the potty dance... - BombFrogFormerCM   702.0 #225 10-1-13 3:58PM Like  Reply
Never fails. Potty is behind you at the end of the street on the left....now run! - DLKenCA   1580.0 #82 10-1-13 4:59PM Like  Reply
First date embarrassing photo? - ThinkTink23   23.0 #5954 10-1-13 5:08PM Like  Reply
Too funny!! - duckchub   525.3 #340 10-1-13 5:12PM Like  Reply
Haha! When you gotta go, you gotta go! - KylaShea   629.1 #267 10-1-13 5:16PM Like  Reply
Hahaha! I've had that problem before 😂😂😂 - ribidib   1145.5 #121 10-1-13 5:18PM Like  Reply
😂 hilarious! - missariel33   1525.6 #84 10-1-13 5:20PM Like  Reply
🚽🚽🚽😂😂😂😂 - iLOVELUCYnDISNEY   689.8 #235 10-1-13 5:29PM Like  Reply
I wish she had more of a neck - starwarsmamma   561.6 #309 10-1-13 5:39PM Like  Reply
In sure she's glad she doesn't... Her huge head has to weight a lot.  - BeatleMike  528.0 #336 10-1-13 5:48PM
this pic is a keeper! put it in her wedding reception slideshow! hahaha ;) - OhanaPhoto   3207.2 #30 10-1-13 5:41PM Like  Reply
Lmao soooo cute  - greenalien39   403.1 #476 10-1-13 5:48PM Like  Reply
This is cuteness overload for me =D - jr91   650.3 #256 10-1-13 5:53PM Like  Reply
Oh my so cute!  - mrandmrstooooodles   37.8 #4806 10-1-13 7:19PM Like  Reply