TOP MWs of the WEEK
1.apesandmonkeys 317 #4 (DL)  2.UTDISNEYFAMILY 257 #123 (DL)  3.eviljules 230 #183 (DL)  4.grumpypapa 94 #66 (DL)  5.LilSterner 77 #19 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
mistressgracey's MouseWait


mistressgracey  36.8 #4771 (DL) 
mistressgracey

Member Since: Feb 19, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Ch. One: 0 #0
Trivia Ch. Two: 0 #0
Wait Time Points: 0.62
Quality Points: 0.82 #
Thanked: 0 times on 0 posts
Best post of the day: 0 times on posts
Lounge Points: 32.3
30 Day MouseRank : 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)

36.8 #4771 DL Qual #5812 5-20-11 11:20AM
On Sunday after the reunion we were walking into dland, and I passed this couple going under the tunnel. I overheard the girl ask her boyfriend how long the line was for an attraction she wanted to ride. He said "let me check my mousewait  More...
Good job keep it up!!! - Rob512   756.3 #198 5-20-11 11:23AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-10-11 8:03AM
@sugarbumpkin, text me your address please, im sending out maps today
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-9-11 10:32PM
for those of you coming to the reunion, and staying the weekend, where are you staying?
Disneyland Hotel - Mrsblue   692.9 #220 5-9-11 10:32PM Like  Reply
ugh sorry wrong land - mistressgracey   36.8 #4771 5-9-11 10:34PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-9-11 7:46PM
just went over to micechat.com to check out their setup...current latest posts were draaamaa! nice to see we're not the only ones lol anyway, i prefer MW setup...thanks admin!
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-9-11 4:07PM
taaakaagraphy, trolls, lurkers, spammers, crazy people...thanks for the VMT material, i know 818 appreciates it
Think I am in the crazy category. - GoofyJoe   1906.6 #63 5-9-11 4:08PM Like  Reply
I'm crazy too!!!! Just don't admit me in the psych ward... Yet! Hahahaha - CaptainJill   42.2 #4530 5-9-11 4:12PM Like  Reply
u gotta ask dave for the story behind it but taaakaagraphy is basically bad photos: blurry, half eaten food, pics of hidden mickeys in sweat stains etc, anything that is poor quality or taste - mistressgracey   36.8 #4771 5-9-11 4:46PM Like  Reply
Ah okay I get it! - AlishaSkellington   175.2 #2153 5-9-11 8:44PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-8-11 11:01AM
we have 20 maps to give away! first 20 people to email me can have one, just include your address in the email. mistresgracey@yahoo.com. will mail anywhere!
Emailed you! :D I thought your email had a typo but there's only one 's' huh? Lol - MayBie   1885.6 #64 5-8-11 11:11AM Like  Reply
yep just one s, the reg spelling was unavailable...boo :( - mistressgracey   36.8 #4771 5-8-11 11:36AM Like  Reply
Got mine yesterday thank you so much! - RickeyCalifornia   157.0 #2437 5-13-11 7:45PM Like  Reply
Got mine yesterday also. :) Thank you!!! - Mickey74   3709.4 #23 5-14-11 9:04PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-4-11 11:13PM
if youre going to leave the app, just go. dont post it for all to see, hoping someone will beg u to stay. especially not tonite, MWA is in full patrol mode. if u dont wanna be here, we dont want u here (except for TM, everyone wants him a  More...
agreed! - Madi   204.1 #1799 5-4-11 11:14PM Like  Reply
10-4!!! - Katrayher   764.5 #194 5-4-11 11:15PM Like  Reply
Jerry Jerry Jerry...... - Disneylove661   43.7 #4481 5-4-11 11:28PM Like  Reply
zooter youre just mad cuz i didnt say youre cool - mistressgracey   36.8 #4771 5-4-11 11:28PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-3-11 5:49PM
hey BUZZed, are u guys gonna be in the parks this weekend? i decided shatkbait and i need to me u lol
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-3-11 12:38PM
and now for a chapter of "What Mousewait has Taught Me"...Ive learned from MW how to be more open to meeting new people, and to be more accepting and less judgemental. Before MW i thought i had enough friends and wasnt looking for more. B  More...
I agree with everything you said. And to think a bit more before I "speak" ( I said a bit more) because we all are accountable for our words, especially here. - Zooter   1379.5 #88 5-3-11 12:39PM Like  Reply
Good lesson in deed! I've learned that it doesn't take much to figure who your true friends are, to take everything with a grain of salt, ignore the bullies & enjoy time with those that you are blessed to call your friends!! - Dreamseeker   527.1 #328 5-3-11 12:41PM Like  Reply
lol pink! make that fam too! - mistressgracey   36.8 #4771 5-3-11 12:55PM Like  Reply
I keep telling my husband I'd have a ton of friends if he would only move me to California. It's hard to find people with common interests here. - Missshelly   692.9 #221 5-3-11 12:55PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-2-11 10:16PM
to quote MagicalCaprice "what the crap is lemonaid mouth? is that some sorta sickness?" i almost died laughing when i read this, funniest thing all day!!
Haha this post made me laugh - BriBby   30.6 #5126 5-2-11 10:17PM Like  Reply
i guess its a new disney teeny bop band, or a sickness depending on whether or not u like their music lol - mistressgracey   36.8 #4771 5-2-11 10:26PM Like  Reply
Ur up late little lady!!!! - MakeItPink   0.8 #63482 5-2-11 10:50PM Like  Reply
Does it not sound like a sickness? Like, really! - MagicalCaprice   480.7 #373 5-2-11 11:05PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-2-11 7:29PM
I would like to say a great big THANK YOU to butter for getting that Brady Bunch song stuck in my head. So nice.
Autumn turns to Winter! And Winter turns to Spring! Something something something blah blah blah and it gies with everything! - Butterlina   1427.0 #84 5-2-11 7:32PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-1-11 10:54PM
thank u to all the MWers i got to hang out with today! and thank u to duffysjuju for the not so random act of kindness today! i had a great day!
36.8 #4771 DL Qual #5812 5-1-11 12:43AM
peace out kids. ♥
Night! - LBChica   2008.5 #55 5-1-11 12:44AM Like  Reply
Nighty night! :) - MinnieYooHoo   219.3 #1588 5-1-11 12:51AM Like  Reply
ಠ_ಠ  ಠ~ಠ, ಠoಠ, ಠxಠ, ಠ.ಠ, ಥ_ಥ, ಠ_ಠ  ಠ~ಠ, ಠoಠ, ಠxಠ, ಠ.ಠ, ಥ_ಥ, ಠ_ಠ  ಠ~ಠ, ಠoಠ, ಠxಠ, ಠ.ಠ, ಥ_ಥ, ಠ_ಠ  ಠ~ಠ, ಠoಠ, ಠxಠ, ಠ.ಠ, ಥ_ಥ - PrincessCarmen   2584.2 #37 5-1-11 3:02AM Like  Reply
Have fun today!!! We miss you!! X0x00x - MakeItPink   0.8 #63482 5-1-11 11:05AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-30-11 7:59PM
watching TRON. would rather be at elecTRONica.
same... - DonaldMissingPants   299.0 #795 4-30-11 8:05PM Like  Reply
YESSSSSS! Shuffle shuffle! Glowjito Glowjito! - MrAndMrsDisney   16.8 #6737 4-30-11 8:09PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-30-11 5:23PM
SO EXCITED! I was just invited to preview Star Tours in two weeks!!! Yay!
Congrats! - 007flipper   569.7 #297 4-30-11 5:24PM Like  Reply
Congrats!! - Cinderellamomma   293.5 #827 4-30-11 5:27PM Like  Reply
my very good friend is a CM and he likes to share his CM perks with me (calm down boys, not THOSE perks) ツ - mistressgracey   36.8 #4771 5-3-11 7:56PM Like  Reply
Yay! Have a blast! - cenicienta   323.8 #671 5-3-11 7:57PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-29-11 4:52PM
I was trying to explain VMT to my hair stylist today, so I went to E818's page to see all of them. Then I realized, if you're not a MWer, VMT makes zero sense! Love love this group!
Good point! - weaver941   403.9 #465 4-29-11 4:57PM Like  Reply
Lol true, so when some one asks me what I'm laughing at ibsay a Disney related pic, and I usually get an "of course". They just don't understand lol - TinkTinkTink   190.0 #37 4-29-11 4:57PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-27-11 3:52PM
Id like to say a great big THANK YOU to Chrissykins and tina for being so nice! Your hard work on those buttons is beyond appreciated!
Aw, thanks! :) Designing these buttons is such a fun break from the monotony of the stuff I have to do at work - aerospace presentation folders are as boring as they sound! - tina   1154.8 #112 4-27-11 3:55PM Like  Reply
Agreed! They came out great, and No more name tags! - Tom   6344.4 #9 4-27-11 3:57PM Like  Reply
I agree! So generous! Your hard work and creativity is appreciated! - Zooter   1379.5 #88 4-27-11 4:02PM Like  Reply
Chrissy n' Tina are both pure awesome sauce. Tina - liven the presentations by drawing rocket ships like a three year-old and stick figures having laser battles. That still has to do with aerospace, kinda sorta. - Experiment818   1600.7 #77 4-27-11 4:34PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-20-11 1:55PM
One time I was riding space mountain, this lady in front of me stood up on the ride and her head got chopped off! It came flying in the back and landed in my lap, so I put it back on for her. She was so polite and even thanked me! What a   More...
It was nice of you to give her a hand - Zooter   1379.5 #88 4-20-11 1:57PM Like  Reply
Yeah, we are dear friends now, although her head is on a little crooked. It's hard to get it straight on an attraction like space mtn - mistressgracey   36.8 #4771 4-20-11 1:57PM Like  Reply
I really had to lol at this! - Leesha   650.4 #247 4-20-11 5:00PM Like  Reply
That was me! Thanks again for your help! - RickeyCalifornia   157.0 #2437 4-20-11 5:08PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-18-11 7:08PM
I gotta go to petco right now...bad hair, no makeup, in pjs. So ghetto. I don't care lol
It's okay! I always go out like a hot mess. doesn't bother me - Madi   204.1 #1799 4-18-11 7:10PM Like  Reply
Hey, it's sooo hard to get dressed when you're comfy in pjs!! That's why I go out like that pretty often.  - Leesha   650.4 #247 4-18-11 7:11PM Like  Reply
It is Petco, I'm sure the parakeets won't judge you.  - Zooter   1379.5 #88 4-18-11 10:48PM Like  Reply
The guy who works there is my next door neighbor, he looked at me kinda funny haha - mistressgracey   36.8 #4771 4-18-11 10:57PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-6-11 11:05PM
Goodnite mousewait! see u tomorrow :)
Goodnight - BriBby   30.6 #5126 4-6-11 11:05PM Like  Reply
Goodnight - Dopeygirl78   138.5 #2726 4-6-11 11:06PM Like  Reply
Good night - 007flipper   569.7 #297 4-6-11 11:11PM Like  Reply
Goodnight!!! Hellooooooooo LNC!! - kristian   1980.7 #57 4-6-11 11:13PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-6-11 8:51PM
watching tron...awesome
 - smilinbeckett   90.9 #3458 4-6-11 8:52PM Like  Reply
Us too!! - Dreamseeker   527.1 #328 4-6-11 8:53PM Like  Reply
I am buying it and watching it this weekend I still have yet to see it! - disney_lvr1   36.8 #4770 4-6-11 11:30PM Like  Reply
I can't wait to see it this weekend :) - Applek_CM   246.0 #1251 4-6-11 11:31PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-6-11 2:25PM
just pulled a red candy Apple cutesters too chase from the Disney store! yay!
Yay!!! Congrats - Goofygirl10   32.0 #5041 4-6-11 2:28PM Like  Reply
Pic? - BusterBunny   263.8 #1075 4-6-11 2:29PM Like  Reply
I love that one!!! Still searching for the sour green apple. - LisaKL   748.4 #201 4-6-11 5:18PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-6-11 10:19AM
looking forward to Friday, dland day!
How fun!!! Its almost Friday!!!! :) - CaptainJill   42.2 #4530 4-6-11 10:20AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-6-11 7:05AM
goodmorning friends!
 - E-Ticket   1024.8 #139 4-6-11 7:06AM Like  Reply
Good morning! - BusterBunny   263.8 #1075 4-6-11 7:06AM Like  Reply
Good morning! - jodykatin   479.1 #375 4-6-11 7:07AM Like  Reply
Good morning - PIRATADELCARIBE   94.0 #3428 4-6-11 7:08AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-5-11 9:45PM
watching the incredibles on Disney channel
I watched it too (for the 100th time!), I  The Incredibles!!! And @Mistressgracey I got your text, you're on my list  - chrissykins   825.5 #177 4-5-11 10:01PM Like  Reply
Great music! You know the same composer who wrote for the Incredibles also composed the music for Space Mountain? - BaseballMickey_CM   5796.7 #13 4-5-11 10:03PM Like  Reply
Hooray for chrissy!! I'm gonna wear it every time I go to the park so people will know im a mw'er! And I like the incredibles cuz I'm pretty sure Disney snuck in my parents house and took a pick of my dad to model Mr. Incredible lol he looks just like my dad - mistressgracey   36.8 #4771 4-5-11 10:05PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-5-11 7:48PM
hi everyone, who got their copy of tron today? we did!
Just bought it - thumpur   249.4 #1213 4-5-11 7:50PM Like  Reply
Have yet to see it... - Evangeline   233.9 #1395 4-5-11 7:51PM Like  Reply
We got the 4 disc set and thanks to H3D I put in our code for double the Disney Rewards Club points, Score  - Authayma   86.7 #3523 4-5-11 7:56PM Like  Reply
I ordered mine through the movie club It should be coming in the mail soon. - GrimGrinningGhost   271.8 #1000 4-5-11 8:00PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-5-11 5:36PM
new trades...looking for cutesters one and two. thanks!
Hey!!! Will trade you a smores for the seal! - LisaKL   748.4 #201 4-6-11 2:07PM Like  Reply
Yeah sounds good email me we can work out the details - mistressgracey   36.8 #4771 4-6-11 2:47PM Like  Reply
Txt ya with my contact info! - LisaKL   748.4 #201 4-6-11 5:22PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-5-11 5:32PM
trades! looking for cutesters one and two, thanks!
Sorry wrong land :( - mistressgracey   36.8 #4771 4-5-11 5:37PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-5-11 4:12PM
look what sharkbait just pulled from the Disney store! ugh lucky! first urban 5 ever!
Lucky! Thats a nice one! - Mrsblue   692.9 #220 4-5-11 4:13PM Like  Reply
Nice - offroadmickey   100.2 #3344 4-5-11 4:14PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-3-11 10:21PM
I had the most fun ever today! Dahulagirl is a sweet generous person with the most beautiful smile ever! How many people do u know who bring gifts for their guests at their own party! Happy birthday Dahulagirl, I hope it was the best day   More...
Ps. Thanks everyone for being the nice fun awesome people that you are! You all really know how to make the magic happen! - mistressgracey   36.8 #4771 4-3-11 10:22PM Like  Reply
Hope to meet you next time, today was a great day! - LBChica   2008.5 #55 4-3-11 10:22PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-2-11 12:06PM
I'm still having probs with the lounge loading on my phone ugh
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-1-11 9:07PM
thank you screaminpirates...this is pretty much the coolest pin I've ever seen...ever. you're too awesome!!
I'm so glad you like it! It's the least I could do after your act of kindness  - screaminpirates   40.9 #4584 4-1-11 9:13PM Like  Reply
Cool pin! - pirategirl17   258.0 #1131 4-1-11 9:16PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-1-11 6:09PM
two new trades today, both have a laugh, baby seal and plutos sweater. looking for swimsuit goofy and pumpkin mickey. so all u have a laugh lovers, let's make a trade!
I'm trying to finish this series too! - LisaKL   748.4 #201 4-1-11 6:10PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 4-1-11 8:57AM
live from space mountain entrance
Stop for a minute when posting a pic so you can get a good upload. - Plumiegirl   7675.3 #3 4-1-11 9:01AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-31-11 5:26PM
Hey leesha, don't forget about our book trade Sunday... I will bring kingdom keepers u bring fairest of all
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-31-11 1:40PM
Soooo excited for tomorrow! Vinylmation Park 6 comes out! Gonna get to D Street super early to get Runaway Brain Mickey topper! Yay!
Me too! - sharkbait   423.3 #437 3-31-11 1:47PM Like  Reply
Hopefully I'll be seeing you guys there! - LisaKL   748.4 #201 3-31-11 2:34PM Like  Reply
9ish for me...I forgot to ask lisa on the phone earlier LOL..then were going to companyD...you should join us Kaji - Dave   10893.1 #2 4-1-11 1:01AM Like  Reply
You guys wonder if this is April Fools fake release? just sayin! - Ms.Mouseketeer   1005.7 #143 4-1-11 1:07AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-30-11 10:16PM
Note to self: if your husband asks u to cut his hair, but u don't know how to cut hair, don't do it. He might end up looking like frankenstein.
Clippers time, #3 on the top, #2 on the sides and back. - garrlusdland   67.6 #3843 3-30-11 10:21PM Like  Reply
lol Lesson learned, eh? - LBChica   2008.5 #55 3-30-11 10:21PM Like  Reply
*clippers - mistressgracey   36.8 #4771 3-30-11 10:23PM Like  Reply
Men can just wear hats so it's ok! - rogerrabbit76   25.5 #5527 3-30-11 10:43PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-29-11 9:00PM
Vinylmationtraders.com are having a trade event this Friday April 1st at dstreet 5pm
It's been moved to Sunday April 3rd inside Disneyland at the Pavilion 10am-1pm. - goofball   456.1 #403 3-29-11 9:19PM Like  Reply
Just checked the site, they are doing both...Friday at 5 Dstreet and Sunday 10-1 pavilion I guess they got a lot of requests for both days I'm gonna go to both myself, and Dahulagirls bday Sunday too yay! - mistressgracey   36.8 #4771 3-29-11 9:27PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-28-11 9:25PM
recommend vinylmationtraders.com they have a group of traders with wish list and up for trade...good trading resource
Thanks for turning me onto this site. I was aware of vinylnation.net but had no idea about this one.  - Disney143   256.4 #1142 3-28-11 11:05PM Like  Reply
Thank you! I've been looking for something like this since I can't get to the parks more often than once a month to trade vinyls :) - TigerLily   228.0 #1480 3-29-11 12:29AM Like  Reply
I've made some good friends on that site. I promoted mousewait there too :) - mistressgracey   36.8 #4771 3-29-11 8:58PM Like  Reply
Love this! Thank you for the reccomendation!!! It's just like pinpics lol I am oOMayumiOo (all letters). Sill not done making my collection or traders yet lol - MayBie   1885.6 #64 3-29-11 11:57PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-28-11 9:01PM
awesome spontaneous meetup last night on main street! good seeing you Lori, coaster, Dave, princesscarmen, kellacool! u guys are the best!
And Lisa! It was a great mw fix! - sharkbait   423.3 #437 3-28-11 9:05PM Like  Reply
It was great running into you guys! You caught us in some serious vinyl trading. Lol. Can't wait to hang out again! - PrincessCarmen   2584.2 #37 3-29-11 12:07AM Like  Reply
That's my favorite time to meetup with those guys!!!!! Intense vinyl trading!!!!! - Ms.Mouseketeer   1005.7 #143 3-29-11 12:17AM Like  Reply
Ah, so you were mistressgracey! In the craziness of vinyl trading, I didn't catch your MW (or real) name! - LisaKL   748.4 #201 3-29-11 1:49AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-28-11 8:58PM
Woohoo I'm in! Geesh that was a challenge! when sharkbait did my registration my email address went in wrong...hard to get a password reset that way lol hi everybody! missed u!!
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-19-11 11:24AM
and the winner of this RAK is.....#18 disneygal!! Congrats! send me your contact info so we can make arrangements!
Congrats disneygal!! - jodykatin   479.1 #375 3-19-11 11:27AM Like  Reply
Congrats! - CaptainJill   42.2 #4530 3-19-11 11:27AM Like  Reply
Congrats!! - MinnieJ   281.9 #902 3-20-11 9:33PM Like  Reply
Oh yeah 'ME'. - disneygal   433.2 #426 3-20-11 9:53PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-18-11 4:31PM
For everyone who entered my RAK for the POTC frosty mug, I am changing the time to pick a winner to tomorrow at noon...sorry bout that, I had an unexpected trip to the park today :)
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-17-11 7:40AM
good morning, good people of Mousewaitopia, I hope u all have a magical Thursday. I know I will cuz its my Friday, and I'm off to the magical kingdom of Disneyland tomorrow! happy haunting!
Good morning - cyndaws   253.9 #1167 3-17-11 7:46AM Like  Reply
Have a great day! - BusterBunny   263.8 #1075 3-17-11 7:48AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-15-11 8:29PM
my first RAK...this is for a frosted Pirates of the Caribbean glass. The face is clear and the image printed on the inside opposite shows through. winner will be picked at random Friday march 18 around 5pm
Me please. - DisneylandFan2   446.7 #414 3-15-11 8:30PM Like  Reply
And me please!!!  thanks you! - Kittymeowmeow   271.3 #1005 3-15-11 9:17PM Like  Reply
Extended until March 19 at noon...any more entries?? - mistressgracey   36.8 #4771 3-18-11 10:27PM Like  Reply
me please! - 007flipper   569.7 #297 3-18-11 10:32PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-15-11 8:03PM
shower time is more fun with toy story
If only it were socially acceptable for me to bathe with those! I wish I was a kid again! Haha - macyDarling   18.1 #6501 3-15-11 8:05PM Like  Reply
Haha I'm 32, I use them!! - mistressgracey   36.8 #4771 3-15-11 8:09PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-14-11 10:18PM
That clown thing is gonna give me nightmares! Gonna cuddle my wheezy extra tight!
Lol I think I'm gonna have nightmares too! - RickeyCalifornia   157.0 #2437 3-14-11 10:19PM Like  Reply
lol me too. I'm totally missing the joke on that one. - Miss.B   7.3 #10998 3-14-11 10:20PM Like  Reply
What's not to get? He loves all things Disney! He never goes anywhere without his Mickey ears, his favorite snacks in the park are turkey legs and Dole whips, his favorite ride is Mr. Toad, and he prefers Fantasmic! over World Of Color - SplashTheHorseDot   129.2 #2855 3-14-11 10:28PM Like  Reply
How can I be the meanie? I'm not the one popping up in peoples shower drains and eating children's fingers lol @ Minnie it scares me too I could use a healthy dose of Mary popping right about now lol - mistressgracey   36.8 #4771 3-14-11 10:30PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-14-11 3:49PM
Ok, maybe I will get called a troll for this, but...what the heck is a troll? (Whatever it is, I feel confident that I'm not one)
You are not a troll  From Wikipedia:In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response or of otherwise disrupting normal on-topic discussion. - screaminpirates   40.9 #4584 3-14-11 3:52PM Like  Reply
 - HotDiggityDogDaddy   1113.1 #120 3-14-11 3:53PM Like  Reply
Geesh good definition...I could've looked that up on my wikidroid app...thanks for the info!! I'm glad that's not me...I try to be nice and talk about just fun happy stuff lol - mistressgracey   36.8 #4771 3-14-11 3:54PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-14-11 9:37AM
so proud of my goofy!!
That's awesome!! - Leesha   650.4 #247 3-14-11 9:39AM Like  Reply
Great job!! - BusterBunny   263.8 #1075 3-14-11 9:51AM Like  Reply
wow. very impressive. great job. - Vic.ruiz   17.7 #6592 3-14-11 10:28AM Like  Reply
That turned out way better than mine and I was trying to copy off of her! - sharkbait   423.3 #437 3-14-11 10:40AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-12-11 12:26PM
Llamaaaface!!!
yay i'm a llama again - toph   2416.6 #42 3-12-11 12:34PM Like  Reply
Hee hee! - Tinkaboudit   2249.0 #47 3-12-11 12:36PM Like  Reply
A llama!! Hes supposed to be dead!! Lol this movie is hilarious and didn't get enough credit! - mistressgracey   36.8 #4771 3-12-11 12:36PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-8-11 4:02PM
Anyone get engaged at the parks or have a Disney themed wedding? We did both :)
Can u post pics ?! I wanna  the Disney themed wedding  - mozbaby   132.2 #2811 3-8-11 4:08PM Like  Reply
We got engaged at WDW - CantWait   1109.7 #121 3-8-11 4:09PM Like  Reply
Got engaged - pintsize   289.5 #845 3-8-11 4:10PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-3-11 2:50PM
Going to the parks tomorrow...gonna buy vintage Slinky dog and another toy story vinyl...soooo excited!!!!
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-2-11 4:10PM
We were hanging out at Big Thunder Ranch yesterday and overheard some exec type CM's talking about bringing a pirate act with a peg legged parrot puppet to that area. Also maybe adding some activities like applying fake tattoos to the gue  More...
Maybe they were brainstorming ideas for pirate island right across from thunder. - michelledork   696.2 #217 3-2-11 4:12PM Like  Reply
I hope they don't plan on changing btmrr! - ladylikesdisney   945.0 #149 3-2-11 4:18PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-2-11 10:38AM
sharkbait is so handsome
Oh look samesies!!!! - Smart.tea   205.4 #1776 3-2-11 10:40AM Like  Reply
Twins! - ally   506.5 #11 3-2-11 10:42AM Like  Reply
Lol! Cool! :P - Ericksenator   376.0 #510 3-2-11 10:45AM Like  Reply
Me put on tlee dee grassels. - Butterlina   1427.0 #84 3-2-11 10:50AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 3-1-11 3:12PM
space mountain today
Nice! The sky looks cool! - disney42dude(CM)   522.2 #330 3-1-11 3:17PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 2-24-11 8:53AM
"Disneyland will never be completed. It will continue to grow, as long as there is imagination left in the world." -Walt Disney
 - amjarellano   1.6 #56282 2-24-11 9:06AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 2-24-11 6:51AM
My friend's daughter is going to be in a middle school parade at the park on Sunday. Sounds kinda cool, anyone else planning on going Sunday?
many. Really. Teen Meet, Dave Kodak Picture Spot Photo Op....... - Butterlina   1427.0 #84 2-24-11 6:52AM Like  Reply
There will be plenty of us there!!!! Will you be there? - MozPrincess   582.4 #286 2-24-11 6:55AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 2-23-11 10:19PM
goodnight neverland!
awww, I love Hook-that little lost boy is so cute :) - MinnieYooHoo   219.3 #1588 2-23-11 10:28PM Like  Reply
 - PrincessCarmen   2584.2 #37 2-23-11 10:29PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 2-23-11 9:11PM
has anyone read the Peter and the Starcatcher series by Ridley Pearson/Dave Barry? there are four books total and its the story of how Peter Pan and neverland came to be. really great story, highly recommend it!
36.8 #4771 DL Qual #5812 2-23-11 1:06PM
Any MWer's get engaged in the park? My husband proposed to me in the Court of Angels, NOS
Me! I did! - sharkbait   423.3 #437 2-23-11 1:43PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 2-22-11 2:28PM
Me and sharkbait are going to dland Friday and I'm gonna buy the vintage Slinky Dog! So excited!!
Have fun! - MinnieJ   281.9 #902 2-22-11 2:30PM Like  Reply
What do you mean 'vintage'? - BaseballMickey_CM   5796.7 #13 2-22-11 3:10PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 2-22-11 1:23PM
my family name...right there in frontierland! random and awesome!!
That's my store (at least one of them)!! - BaseballMickey_CM   5796.7 #13 2-22-11 1:30PM Like  Reply
that's funny...my maiden name is in adventureland, I'll have to take a pic when I 'm there next - MsMickeyGirl   3.3 #29642 2-22-11 2:41PM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 2-22-11 10:11AM
my Disney dog...his names Basil, my other dalmatian is Olivia. love my babies, just need 99 more lol
Awwww SO cute - tmm669   69.5 #3800 2-22-11 10:13AM Like  Reply
Sooo cute! - TigerLily   228.0 #1480 2-22-11 10:14AM Like  Reply
Soooooo cute - Smart.tea   205.4 #1776 2-22-11 10:31AM Like  Reply
Aw my friend has a dalmation named Disney, so cute - Krisseee   22.7 #5846 2-22-11 10:32AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 2-22-11 8:35AM
anyone else have a ton of Disney stuff in their workspace? it gets me through the day :)
Lovely WOC picture:) - TheKaJaSi   144.8 #2620 2-22-11 8:38AM Like  Reply
Love ur woc poster. Not working right now, plus my field of work I'll be going back to I won't have a desk but I have a few Disney scrub tops - TinkTinkTink   190.0 #37 2-22-11 8:39AM Like  Reply
You are my inspiration...I've got some work to do... - MsMickeyGirl   3.3 #29642 2-22-11 9:27AM Like  Reply
If i still worked I would. My old office was covered with tons of fun. I would have like every vinyl ever - Smart.tea   205.4 #1776 2-22-11 9:38AM Like  Reply
36.8 #4771 DL Qual #5812 2-20-11 4:38PM
Hello everyone! I'm sharkbait's wife!
 - patriciajz   329.4 #646 2-20-11 4:39PM Like  Reply
Hi & welcome! Great MW name! :) - MinnieYooHoo   219.3 #1588 2-20-11 4:40PM Like  Reply
Welcome.  - tinkfan   196.3 #1901 2-20-11 5:15PM Like  Reply
Welcome - TinkTinkTink   190.0 #37 2-20-11 5:19PM Like  Reply