TOP MWs of the WEEK
1.LaBelleParis 188 #240 (DL)  2.RCmom 183 #15 (DL)  3.apesandmonkeys 166 #279 (DL)  4.MelodyMouse 123 #36 (DL)  5.2princessdad 110 #65 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
kjcoloma's MouseWait


kjcoloma  20.1 #5986 (DL) 
 
DM
kjcoloma

Member Since: Sep 14, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Ch. One: 0 #0
Trivia Ch. Two: 0 #0
Wait Time Points: 14.58
Quality Points: 0.52 #
Thanked: 0 times on 0 posts
Best post of the day: 0 times on posts
Lounge Points: 1.99
30 Day MouseRank : 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)

20.1 #5986 DL Qual #6168 6-30-12 8:13AM
I thought this would be super funny

Lol! I LOVE S. Park. - littlemsfrecklesCM  249.9 #1185 6-30-12 9:22AM Like  Reply
South park is awesome! - kjcoloma  20.1 #5986 6-30-12 8:18PM Like  Reply
So funny yet so true! - Mickeymouse28  367.1 #515 6-30-12 8:27PM Like  Reply
So true. There are a lot of Disney related memes - keikoanddaphne  5.7 #12995 6-30-12 10:37PM Like  Reply
20.1 #5986 DL Qual #6168 6-30-12 7:44AM
Has anyone rode mators junkyard jamboree and bruised their arms? Me!! They need cushion on the sides!!!
No bruising yet. But I'm a bit fluffy , makes for extra cushion . - MarcoInTheAz  1083.2 #116 6-30-12 8:22AM Like(5)  Reply
I was watching the ride in line so I knew what to expect. So, when I rode the ride I could brace myself just fine with no problems. No bruises here. - Donaldfan_532  229.2 #1445 6-30-12 8:43AM Like(3)  Reply
nope, i love that ride! - toph  2416.6 #39 6-30-12 8:24PM Like  Reply
I rode for the first time today and slid into CynnaMinnieCM, she had her hands up too so she hit her side on the side. Ouch. - FantasmicFan82  183.0 #2020 6-30-12 8:50PM Like  Reply
20.1 #5986 DL Qual #6168 11-14-11 9:51PM
Let's post wait times for the AP event here!! Space mountain is only 20 mins right now yay!
POTC is a 20 min wait - Dave  10463.0 #2 11-14-11 9:54PM Like(5)  Reply
Have fun! - mcarthy6  426.5 #422 11-14-11 9:52PM Like  Reply
Alice is 20 minutes - DorrD207  359.7 #530 11-14-11 9:58PM Like  Reply
20.1 #5986 DL Qual #6168 10-16-11 4:57PM
Is it true they reopened screaming?
Yup - MarcoInTheAz  1083.2 #116 10-16-11 4:57PM Like  Reply
Hooray! Finally =D - flounderinaround  6.8 #11159 10-16-11 4:59PM Like  Reply
I wish they did!! I would so love that! - MarshaMouse  3503.4 #23 10-16-11 5:59PM Like  Reply
Lol my younger brother just told me it's totally the same. But yea!!! I can't wait to go to DL! I miss. Screaming! Ahhhhhh - kjcoloma  20.1 #5986 10-16-11 6:10PM Like  Reply
20.1 #5986 DL Qual #6168 9-18-11 3:51PM
Mulan posted outside of paradise pier next to pacific wharf! Win!!!

Great find, I've never seen her. - BibbidiBobbidiBoo  39.7 #4552 9-18-11 4:04PM Like  Reply
Nice..one day ill see her. - CptKirk  758.1 #187 9-18-11 4:11PM Like  Reply
Cute! I still need to take a pix with her. It's on the bucket list. But I heard she only appears on the weekends tho. :/ - MellyChelly  260.4 #1090 9-18-11 6:15PM Like  Reply
Great pic - Emlovessmallworld  67.2 #3785 9-18-11 6:17PM Like  Reply
20.1 #5986 DL Qual #6168 9-17-11 2:33PM
So excited. I'm upgrading to premium now yay I'm literally at Disneyland everyday lol
Welcome to the AP elite! :) - Armenda  1116.3 #107 9-17-11 2:35PM Like  Reply
Welcome to the AP premium club! - Sallyskellington  200.7 #1812 9-17-11 2:37PM Like  Reply
20.1 #5986 DL Qual #6168 9-16-11 11:51PM
I had two extra fast pass tix for space mountain and two people mom and young kid were walking out and just gave them the ticket an the kid got all happy and excited yay i made someone's nite
That was very nice! A true RAK!!! Great job!!!!! - Boundin  459.4 #373 9-16-11 11:55PM Like  Reply
So nice! - NurseKatey  325.9 #642 9-16-11 11:56PM Like  Reply
Awww so nice! - Timechaser_cm  265.3 #1042 9-16-11 11:57PM Like  Reply
One night my bf and I went to see how the wait was for indy and as we were about to wak away cuz it was like a 45 mins wait these 2 really sweet blonde girls ask if we wanted their FP's since they didn't think they would have the time to get on it !!! We got on the ride within 5 mins .. I was so excited I wish I could of thankd them more .. its so nice to be offered FP's out of nowhere .!!! - Donaldlover1005  15.3 #6848 9-17-11 2:45AM Like  Reply
20.1 #5986 DL Qual #6168 9-15-11 1:01PM
With my buddy gipetto at main street

He's a Gem :). Great pic - CoralsReef  319.2 #672 9-15-11 1:40PM Like  Reply
Aww did he sneeze on you?;-) - SueBayou  2019.4 #50 9-15-11 1:43PM Like  Reply
You're in my 340 class. Small world haha. 353, 340, 341, 410. - Serendipity  116.3 #3043 9-15-11 3:55PM Like  Reply
Niice say hi on Monday!! I got 340 312 400 451 and 465 - kjcoloma  20.1 #5986 9-15-11 4:35PM Like  Reply
20.1 #5986 DL Qual #6168 9-15-11 2:31AM
I'm really excited for Friday and I want to see space mountain and haunted mansion so badly! My friends tell me it's amazing!! I can't wait! Ahhhh!!! :D
I really like SM as ghost galaxy! It's so strange how it starts, where there should be a countdown, there's nothing, very creepy!! - LisaMouse7531  410.1 #447 9-15-11 6:57AM Like  Reply
20.1 #5986 DL Qual #6168 9-14-11 6:46PM
Today was a good day because lots of the Disney characters were around. I got through eight characters yay
Awesome! Which characters? - Spiderbeth  214.5 #1627 9-14-11 6:49PM Like  Reply
Very nice ! - MarcoInTheAz  1083.2 #116 9-14-11 6:49PM Like  Reply
So fun!! - mcarthy6  426.5 #422 9-14-11 7:25PM Like  Reply
I thought it was entertaining when they all try to stay in character. When my friend and I finished taking a pic with her she asked, "are you two from the same tribe?" -pocohontas lol oh Disney :D - kjcoloma  20.1 #5986 9-14-11 8:11PM Like  Reply
20.1 #5986 DL Qual #6168 9-14-11 6:45PM
Hi I'm new to mouse wait and new to the iPhone yay
Hi! Welcome :o) - lizzymouse  24.1 #5547 9-14-11 6:46PM Like  Reply
Welcome to MW! Make sure you read the Rules-FAQ section it's very helpful when you're new! And Congratulations on the new iPhone!! =) - Spiderbeth  214.5 #1627 9-14-11 6:46PM Like  Reply
Welcome!!  - Dfans4evea  48.4 #4230 9-14-11 8:08PM Like  Reply
YAY!!!! - HakunaMatata  327.5 #635 9-14-11 8:10PM Like  Reply