TOP MWs of the WEEK
1.apesandmonkeys 212 #210 (DL)  2.LaBelleParis 104 #230 (DL)  3.antetr95 102 #88 (DL)  4.mickeylumboCM 65 #1740 (DL)  5.Plumiegirl 65 #3 (DL)  

VOYAGEERS REALM
Main Street Hotel(0) Main Street Magic Shop(0) Opera House(0) 
By Username By Keyword
Disneyfan55th's MouseWait


Disneyfan55th  62.6 #3885 (DL) 
 
DM
Disneyfan55th
Hey I'm Aaron I'm 19 n I been going to Disneyland since I was very little n I love Disneyland till I die :)

Member Since: Sep 19, 2011
Credits Purchased:
Featured in News: 0 posts
Trivia Ch. One: 57.43 #3340
Trivia Ch. Two: 0 #0
Wait Time Points: 0
Quality Points: 1.2 #
Thanked: 0 times on 0 posts
Best post of the day: 0 times on posts
Lounge Points: 0.89
30 Day MouseRank : 0
Total MouseRank:
Overall Rank: #(DL)

62.6 #3885 DL Qual #6195 7-25-12 6:40PM
okay Idk if you can really see lol but I need help got a letter from disney and it has the monarail and I have no idea who tho is ??? lol can any 1 guess

This is **** - Disneyfan55th  62.6 #3885 7-25-12 6:41PM Like  Reply
I'm sorry, I'm confused about your letter from Disney?? And i can't see a face, just a shadow...no idea who that could be. - Armenda  1116.3 #107 7-25-12 6:41PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 11-17-11 10:13PM
best Disneyland game I ever played they got everything in the park just right :)....

Yeah it's amazing!! - Briana  240.9 #1296 11-17-11 10:22PM Like  Reply
i don't know, i'm pretty partial to adventures in the magic kingdom. - nicoleface  1746.3 #63 11-17-11 10:27PM Like  Reply
Wish I could play - lilo84  374.5 #497 11-17-11 10:28PM Like  Reply
I was pretty surprise about the detail of the game. It's awesome - Bambi.  602.2 #254 11-17-11 10:38PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 10-23-11 6:39PM
mickey pez just had 2 get it...

Nice, where did you get it? - SoCalJean  171.4 #2187 10-23-11 6:45PM Like  Reply
Got it at big lots!! - Disneyfan55th  62.6 #3885 10-23-11 6:55PM
Sweet ! - MarcoInTheAz  1108.6 #111 10-23-11 6:47PM Like  Reply
Got it at big lots!! - Disneyfan55th  62.6 #3885 10-23-11 6:55PM Like  Reply
I have the same one - Stephen  282.8 #873 10-23-11 6:59PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 10-12-11 2:01PM
I got my niece zero n put it in jacks coffin 4 a suprise n now she calls it zeros dog house Haha.

Ha ha ha, cute idea!! : ) - Ericksenator  376.0 #495 10-12-11 2:02PM Like  Reply
Very cute - Tealtownfan  851.7 #157 10-12-11 2:04PM Like  Reply
Hey... That works! :o) - JaredMc  222.2 #1534 10-12-11 2:06PM Like  Reply
Very cute! - HoochGoblin  201.2 #1808 10-12-11 2:08PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 10-10-11 5:44PM
boooo Haha took this earlier in the haunted mansion!!

62.6 #3885 DL Qual #6195 10-10-11 1:27PM
live. the haunted mansion

Awesome!!!! - calidream1  394.9 #471 10-10-11 1:29PM Like  Reply
Beautiful day! Makes even the mansion look cheerful! - Disneycrazymom  127.5 #2843 10-10-11 1:31PM Like  Reply
Pretty. Looks like a great day! - msdizmaui  566.2 #276 10-10-11 2:17PM Like  Reply
Awesome!  - MonorailLover1959  543.1 #290 10-10-11 2:25PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 10-6-11 6:12PM
hey just wanted 2 know is any 1 gunna get this game??? I am :)..

62.6 #3885 DL Qual #6195 10-5-11 7:35PM
any one wanna help me watch all these??? :) Haha

Sure!!  - Jillian  766.7 #183 10-5-11 7:46PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 10-4-11 9:18PM
all the Disneyland resort blankets I got!!!

I have the bottom one !!! - gooftroop1  28.3 #5165 10-4-11 9:57PM Like(1)  Reply
Cute blankets - princessVanessa  384.3 #482 10-4-11 9:22PM Like  Reply
I love these! I wanna get one to put in my cabin - LauraLovesTrains  233.0 #1391 10-5-11 12:31AM Like  Reply
those are cute! i need a disney blanket. - Jillian  766.7 #183 10-5-11 12:47AM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 10-4-11 12:22PM
got bored wit a whole bunch of jolly ranchers!!! lol

Very cool - princessVanessa  384.3 #482 10-4-11 12:22PM Like  Reply
I tried to do the castle but didn't work out as planed Haha.. - Disneyfan55th  62.6 #3885 10-4-11 12:25PM
I tried to do the castle but didn't work out as planed Haha.. - Disneyfan55th  62.6 #3885 10-4-11 12:25PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 10-3-11 4:34PM
the best part when u enter your hotel room at the end of the night!!!

*smiles*, so nice. - DisneyDawn  419.1 #433 10-3-11 4:39PM Like(3)  Reply
So, not that I don't "like" this reply, but I hit the "like" button by accident. How do I "unlike" it? Or should I just not worry about it? Just wondering for the future - if it happens again, how do I unlike something? - TonjaC  286.7 #848 10-3-11 5:05PM
I'm with you...something to look forward too!! - Disneymomof4  29.7 #5074 10-3-11 4:36PM Like(2)  Reply
Sweet coolness!! :) - Nicholle  132.0 #2782 10-3-11 4:49PM Like  Reply
So, not that I don't "like" this reply, but I hit the "like" button by accident. How do I "unlike" it? Or should I just not worry about it? Just wondering for the future - if it happens again, how do I unlike something? - TonjaC  286.7 #848 10-3-11 5:05PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 10-3-11 2:14PM
not live but a pic of me n my family n Pluto :)

Great pic - Stephen  282.8 #873 10-3-11 2:17PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 10-2-11 4:03PM
so me n my bro always go at it on who's the biggest Disney fan n recently we been tryin to see who can get the most points on mw lol so far I'm winning :) lol who else has a brother or sister n competes on who's the biggest Disney fan???
62.6 #3885 DL Qual #6195 10-2-11 12:23PM
half of my Disney snow globe collection... do u collect them?? if so how many do u have????

Nice collection! - princessVanessa  384.3 #482 10-2-11 12:23PM Like  Reply
Thx :) n awesome which ones do u have ??? - Disneyfan55th  62.6 #3885 10-2-11 12:34PM Like  Reply
I have always wanted to purchase some, but I am afraid they will break on the way home. Do they wrap them really good? - Lelundrial  410.6 #446 10-2-11 1:37PM Like  Reply
I have 25 different snowglobes! - momma  126.9 #2848 10-2-11 7:51PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 9-27-11 9:10PM
hey mw just wanted to show u my new tattoo!! :)

Niiiiiiccce - DiznefanHi  293.0 #818 9-27-11 9:11PM Like  Reply
I like it! - RyanP  242.9 #1274 9-27-11 9:12PM Like  Reply
That turned out great! - MinnieNurse  331.5 #615 9-28-11 9:18AM Like  Reply
Very nice tattoo! - dawna  290.0 #828 9-28-11 9:20AM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 9-27-11 6:55PM
my niece with her favorite princess :)..

Cute! - ekwhite  471.1 #364 9-27-11 7:11PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 9-27-11 3:38PM
best pic I ever took of the castle!! :)..

Yes, it's a great pic! - proudcanuck  478.4 #358 9-27-11 3:55PM Like  Reply
Great pic! - ekwhite  471.1 #364 9-27-11 3:56PM Like  Reply
Thx - Disneyfan55th  62.6 #3885 9-27-11 4:14PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 9-26-11 9:36PM
who thinks they can beat me in toy story mania Haha... I got 161,600

I enjoy making the rank of beaver cause I think it's funny. - SassyKittyMeow  358.5 #534 9-27-11 12:15AM Like(1)  Reply
Dang, I was proud of my 132,400 with 32% accuracy until I saw this - lynniesue42  232.1 #1402 9-26-11 10:07PM Like  Reply
Wow masterK I got to see that Haha post a pic next time u play!!.. - Disneyfan55th  62.6 #3885 9-26-11 11:53PM Like  Reply
Not to brag but I regularly hit 230,000. -Jordan - tonyjord3  202.6 #1789 9-26-11 11:55PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 9-21-11 8:40PM
mickey trick or treat glow lantern..

That's what we did! Lol! Makes a great Halloween decoration! - MissAshley  113.6 #3087 9-21-11 8:46PM Like  Reply
Great idea! I will have to do that to ours. - tram1995  12.6 #7587 9-21-11 8:46PM Like  Reply
Is that a real lantern or a popcorn bucket with a light? - Boundin  459.6 #372 9-21-11 8:48PM Like  Reply
It's a real lantern u could buy it near its a small world... - Disneyfan55th  62.6 #3885 9-22-11 4:38PM Like  Reply
62.6 #3885 DL Qual #6195 9-20-11 3:46PM
who wants to take a spin on the tea cups???

62.6 #3885 DL Qual #6195 9-19-11 10:59PM
was hanging out near the pool :) at Disneyland hotel